Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Облік і оподаткування
Код дисципліни: 6.071.00.O.040
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: Члени екзаменаційної комісії
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Засвідчити відповідний рівень підготовленості здобувача – майбутнього бакалавра – з дисциплін, передбачених освітньо-професійною програмою бакалавра спеціальності 071 «Облік і оподаткування»; продемонструвати навички, теоретичні знання і вміння використовувати їх для дослідження економічних проблем; показати рівень оволодіння ним законодавчою та нормативно-методичною базою; показати вміння оформити у цілісному документі результати досліджень, використовуючи для цього комп’ютерну техніку та формулювати висновки про напрямки розв’язання проблеми.
Завдання: - ІНТ. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері обліку, аудиту та оподаткування або в процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів економічної науки і характеризується комплексністю й невизначеністю. ЗК 02. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу. ЗК 04. Здатність працювати автономно. ЗК 07. Здатність бути критичним та самокритичним. ЗК 09. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. ЗК 10. Здатність спілкуватися іноземною мовою. ЗК 14. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. ЗК 15. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, вести здоровий спосіб життя. ФК 10. Здатність застосовувати етичні принципи під час виконання професійних обов’язків. ФК 11. Демонструвати розуміння вимог щодо професійної діяльності, зумовлених необхідністю забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової держави.
Результати навчання: ПР13. Усвідомлювати особливості функціонування підприємств у сучасних умовах господарювання та демонструвати розуміння їх ринкового позиціонування. ПР21. Розуміти вимоги до діяльності за спеціальністю, зумовлені необхідністю забезпечення сталого розвитку України, її зміцнення як демократичної, соціальної, правової держави. ПР22. Розуміти і реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності вільного демократичного суспільства, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні. ПР23. Зберігати та примножувати досягнення і цінності суспільства на основі розуміння місця предметної області у загальній системі знань, використовувати різні види та форми рухової активності для ведення здорового способу життя.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: «Фінансовий облік І», «Фінансовий облік ІІ», «Аналіз господарської діяльності», «Аудит», «Управлінський облік»
Короткий зміст навчальної програми: Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи відбувається на відкритому засіданні державної екзаменаційної комісії. Процедура захисту передбачає: -інформацію секретаря ЕК про студента і подані документи до захисту; -виступ випускника з тезами кваліфікаційної роботи; - відповіді студента на запитання по суті захисту; - виступ рецензента або оголошення його рецензії; -відповіді студента на зауваження рецензента; -виступ керівника або оголошення його відгуку; -обговорення роботи та захисту її студентом (в обговоренні можуть брати участь усі присутні на захисті); -заключне слово студента; - прийняття рішення.
Опис: Орієнтовний обсяг бакалаврської кваліфікаційної роботи становить до 50 сторінок комп’ютерного тексту без додатків. Структура бакалаврської кваліфікаційної роботи наступна: - пояснювальна записка (стандартний бланк у додатку 3); - завдання (стандартний бланк у додатку 6 СВО 03.13); - анотація (зразок в додатку 4); - зміст (зразок в додатку 8); - перелік умовних позначень (за необхідності); - вступ (зразок в додатку 5); - основна частина; - висновки (зразок в додатку 6); - список використаних джерел; - додатки. Перший розділ бакалаврської роботи передбачає розкриття теоретико-нормативних та регламентаційних основ об'єкта дослідження. У цьому розділі розглядають економічну сутність об'єкта дослідження, характерні ознаки та класифікації, аналізують та узагальнюють теоретичну інформацію, здійснюють поглиблений аналіз чинної нормативної бази та огляд навчальної і спеціальної літератури з обраної теми. У другому розділі бакалаврської кваліфікаційної роботи наводять коротку характеристику базового підприємства, зокрема основних видів його діяльності, форми власності, організаційної структури управління підприємством і його обліково-аналітичної служби, визначають її основні функції, реалізують методику аналізу певного об’єкта відповідно до вибраної теми на основі зібраної економічної інформації за два роки. У третьому розділі роботи розкривають питання організації та методики бухгалтерського обліку (документування, аналітичного та синтетичного обліку і порядку відображення об'єкта дослідження у фінансовій звітності тощо).
Методи та критерії оцінювання: Критерії оцінювання: Якість виконання і захист бакалаврської кваліфікаційної роботи оцінюють члени екзаменаційної комісії на закритому засіданні відкритим голосуванням більшістю голосів. Кожен член комісії оцінює якість бакалаврської роботи за визначеними критеріями
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання і захист бакалаврської кваліфікаційної роботи оцінюють члени ЕК на закритому засіданні відкритим голосуванням звичайною більшістю членів комісії, які брали участь у її засіданні. При визначенні оцінки бакалаврської роботи береться до уваги рівень теоретичної, наукової та практичної підготовки здобувача, а також оцінки керівника та рецензента.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Бухгалтерський облік за видами економічної діяльності: навч. посіб. / А.Г. Загородній, І.Й. Яремко, Л.М. Пилипенко, А.С. Мороз.– Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 216 с. 2. Фінансовий облік: підручник / Я.Д. Крупка, З.В. Задорожний, Р.О. Мельник і ін. – 3-те вид., допов. і перероблене – Тернопіль: ТНЕУ, 2014. – 418 с. 3. Височан О.С. Фінансовий облік: Навчальний посібник / О.С. Височан, О.О. Височан. – Львів: Видавець: ПП Сорока Т.Б., 2016 – 450 с. 3. Аудит: підручник / за заг. ред. д.е.н., проф. Петрик О. А., К.: АПУ, 2015. – 504с.; 4. Кіндрацька Г. І. Аналіз господарської діяльності : навч. посібник / Г. І. Кіндрацька, А. Г. Загородній, Ю. І. Кулиняк. – Львів : ЗУКЦ, 2017. – 310 с. 5. Немченко В. В. Аудит: підручник / В. В. Немченко. – К.: ЦНЛ, 2012. – 536с. 6. Управлінський облік: підручник / Г. О. Партин, А. Г. Загородній, А. І. Ясінська, Т. І. Воскресенська. - Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2017. - 340 с. 7. Шквір В.Д. Інформаційні системи і технології в обліку та аудиті: навчальний посібник / В.Д. Шквір, А.Г. Загородній, О.С. Височан. Видання друге, перероблене і доповнене. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 440 с. 8. Яремко І.Й. Історія обліку, аналізу та аудиту: навч. посіб / Яремко І.Й., О.С. Лемішовська. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2015. – 220 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).