Цифрові технології в обліку та оподаткуванні

Спеціальність: Облік і оподаткування
Код дисципліни: 6.071.02.E.053
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Обліку та аналізу
Лектор: к.е.н., доц. Воськало Наталія Миколаївна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою дисципліни «Цифрові технології в обліку та оподаткуванні» є формування у студентів здатності обліковувати господарські операції за допомогою сучасних цифрових технологій, проводити аналіз результатів діяльності підприємства та групувати інформацію для визначення об’єктів оподаткування.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти такі компетентності: - застосовувати професійно-профільовані знання й практичні навички для визначення облікової політики підприємства і відображення її за допомогою цифрових технологій, а також визначення змісту, недоліків та переваг альтернативних методів оцінки та обліку окремих видів активів, зобов’язань, доходів, витрат і фінансових результатів з метою оцінки величини оподаткування діяльності. фахові компетентності професійного спрямування: - здатність передбачати економічні, соціальні і морально-етичні наслідки застосування на практиці нових розробок і методик у сфері проектування інформаційних систем обліку і оподаткування з метою правильного визначення об’єктів оподаткування за кожним видом податків, які сплачує підприємство.
Результати навчання: Вміння формувати, аналізувати, зберігати інформацію про господарські операції в обліку та подавати звітність використовуючи цифрові технології.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: -пререквізит: - Організація бухгалтерського обліку - Економіко-математичні методи і моделі -кореквізит: - Податкова звітність
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна передбачає вивчення існючих на ринку програмних продуктів для ведення обліку, обміну документами між контрагентами, подання звітності, збереження даних
Опис: Тема 1. Види та характеристика можливостей сучасних цифрових технологій для обліку та оподаткування: Види програм для обліку та визначення об’єктів оподаткування. Функціонал сучасного програмного забезпечення. Тема 2. Рух грошових коштів у програмі «Дебет Плюс»: Облік готівки. Облік коштів на рахунку в банку Тема 3. Облік запасів у програмі «Дебет Плюс»: Облік надходження ТМЦ. Облік вибуття ТМЦ Тема 4. Облік необоротних активів у програмі «Дебет Плюс»: Облік основних засобів. Облік нематеріальних активів Тема 5. Облік заробітної плати у програмі «Дебет Плюс»: Облік нарахування заробітної плати. Облік виплати заробітної плати та перерахування податків Тема 6. Облік дебіторської і кредиторської заборгованості у програмі «Дебет Плюс»: Облік дебіторської заборгованості. Облік кредиторської заборгованості. Тема 7. Облік валютних операцій у програмі «Дебет Плюс»: Облік надходження валюти. Облік вибуття валюти і розрахунок валютних курсів Тема 8. Облік та аналіз доходів у програмі «Дебет Плюс»: Облік формування доходів. Аналіз доходів Тема 9. Облік та аналіз витрат у програмі «Дебет Плюс»: Облік витрат. Аналіз витрат Тема 10. Визначення фінансових результатів та формування звітності у програмі «Дебет Плюс»: Нарахування амортизації. Розрахунок собівартості продукції. Визначення фінансових результатів. Формування звітності
Методи та критерії оцінювання: - Поточний контроль: робота на лабораторних заняттях та захист звітів; - Підсумковий контроль: іспит (письмова та усна компонента).
Критерії оцінювання результатів навчання: Виконання та захист лабораторних робіт - 30 балів Екзаменаційний контроль: - письмова компонента - 60 балів - усна компонента - 10 балів
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Дебет Плюс [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://debet.com.ua/ 2. Дебет Плюс. Автоматизація бухгалтерського обліку та фінансової звітності [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.youtube.com/channel/UC-C18UHbE9kbqNAeq6MD89g
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).