Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Професійна освіта (Цифрові технології)
Код дисципліни: 6.015.39.O.043
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: Горохівська Т.М., Ієвлєв О.М.,Чубінська Н.Б., Дольнікова Л.В. Науковим керівником бакалаврської кваліфікаційної роботи може бути викладач кафедри педагогіки та інноваційної освіти, який є кандидатом чи доктором наук.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Виконання і захист випускної кваліфікаційної роботи здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня є завершальним етапом навчання й одним з основних видів атестації у Національному університеті «Львівська політехніка», метою якої є встановлення відповідності засвоєних здобувачами вищої освіти рівня та обсягу знань, умінь, інших компетентностей вимогам стандартів вищої освіти.
Завдання: виконання кваліфікаційної роботи передбачає перевірку спроможності випускників першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: - розв’язувати спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі професійної комп’ютерної освіти, що пов’язані із застосуванням теорії та методики професійного навчання, відбором змісту та засобів навчання та виховання з урахуванням вимог сучасної освіти та ринку праці; - бути здатним до розуміння предметної області професійної діяльності, здатності до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; - працювати самостійно у рамках обмеженого часу з наголосом на професійну сумлінність та унеможливлення плагіату; - продемонструвати знання принципів та вимог до алгоритмів, особливостей інформаційних технологій, побудови інформаційних систем; - продемонструвати знання прикладного програмного забезпечення, принципів його дії та особливостей використання.
Результати навчання: виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи передбачає перевірку спроможності випускників першого (бакалаврського) рівня вищої освіти: - розв’язувати спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у галузі професійної комп’ютерної освіти, що пов’язані із застосуванням теорії та методики професійного навчання, відбором змісту та засобів навчання та виховання з урахуванням вимог сучасної освіти та ринку праці; - бути здатним до розуміння предметної області професійної діяльності, здатності до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел; - працювати самостійно у рамках обмеженого часу з наголосом на професійну сумлінність та унеможливлення плагіату; - продемонструвати знання принципів та вимог до алгоритмів, особливостей інформаційних технологій, побудови інформаційних систем; - продемонструвати знання прикладного програмного забезпечення, принципів його дії та особливостей використання;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Основи педагогічних досліджень, Теорія та методика професійного навчання, Порівняльна педагогіка, Інформаційно-комунікаційні технології та дидактичні засоби навчання, Платформи для організації дистанційного навчання, Комп’ютерні технології в навчальному процесі.
Короткий зміст навчальної програми: Організаційні аспекти виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи: наукове керівництво, етапи роботи. Кваліфікаційна робота як наукове дослідження: вимоги до роботи, обґрунтування змісту наукового дослідження, теоретико-методична та емпірична бази наукової роботи. Підготовка роботи до захисту: вимоги до оформлення, складових елементів роботи, загальні правила щодо цитувань та посилань на використані наукові джерела з дотриманням академічної доброчесності, порушення якої в Університеті не толеруються, а дотримання академічної доброчесності регламентуються Положенням про академічну доброчесність у Національному Університеті «Львівська політехніка»(08.09.2017) та положенням про Кодекс корпоративної культури Національного університету «Львівська політехніка»( 19.03. 2020) Підготовка студента до захисту та процедура захисту.
Опис: Вступ (актуальність теми; мета, об’єкт та предмет дослідження; методи досліджень, елементи наукової новизни, практична значущість досліджень). Дослідницько-аналітичний розділ. Проектно–рекомендаційний розділ. Висновки. Список використаних джерел. Додатки
Методи та критерії оцінювання: Аналіз виконання поставлених завдань, відгук наукового керівника, зовнішнє рецензування, публічний, відкритий захист перед екзаменаційною комісією. (100%), чіткість і аргументованість відповідей на запитання.
Критерії оцінювання результатів навчання: Випускна кваліфікаційна робота повинна відповідати встановленим вимогам і має бути виконана автором самостійно на основі опрацьованого найновішого теоретичного, нормативно-правового, статистичного і практичного матеріалу, містити власні розробки, висновки і пропозиції, бути належно структурованою та технічно оформленою.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1.Гончаренко С.У. Педагогічні дослідження. Методологічні поради молодим науковцям. / Київ-Вінниця. ДОВ «Вінниця», 2008, 276с. 2.Дороніна, Т. О. Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні. Кривий ріг, Україна: КДПУ.- 2018р. 3.Закон України «Про вищу освіту». (2014). Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1556-18 4.Закон України «Про професійно-технічну освіту». (1998). Режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/103/98-%D0%B2%D1%80 5.Закону України «Про освіту». (2017). Взято з: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2145-19 6.Інформатика. Комп'ютерна техніка. Комп'ютерні технології [Текст] : підручник для студ. вищ. навч. закл. : затв. МОНУ / В. А. Баженов, П. С. Венгерський, В. С. Гарвона [та ін.]. - 3-тє вид. - К. : Каравела, 2011. - 592 с. 7.Методичні вказівки до виконання бакалаврських кваліфікаційних робіт для студентів спеціальності 015 «Професійна освіта/комп’ютерні технології» / Укл.: Колодій І.С., Дольнікова Л.В., Г.Й.Шевчук Львів: Видавництво Львівської політетехніки-. – 2020р, 48с. 8.Козловський, А. В. Комп'ютерна техніка та інформаційні технології [Текст] : навчальний посібник для студ. вищ. навч. закладів: рек. МОНУ / А. В. Козловський, Ю. М. Паночишин, Б. В. Погріщук. - 2-ге вид., стереотип. - К. : Знання, 2012. - 463 с. 9. Козловський Ю.М. Методологія педагогічного дослідження [ Текст] : навч.посібник4 Видавництво Львівської політехніки , 2018р., 196с. 10.Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (від 08 вересня 2017 р.) https://lpnu.ua/sites/default/files/2020/pages/1553/178-10vid08092017-2-9.pdf 11. Положення про Кодекс корпоративної культури Національного університету «Львівська політехніка» (19 березня 2020 р.) https://lpnu.ua/sites/default/files/2020/pages/2062/lpnu-kodeks.pdf 12.Шаховська, Н. Б. Проектування інформаційних систем [Текст] : навч. посібник для студ. вищ. навч. закл.: рек
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).