Створення цифрового відео-контенту

Спеціальність: Професійна освіта (Цифрові технології)
Код дисципліни: 6.015.39.E.058
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Педагогіка та інноваційна освіта
Лектор: канд. пед. наук, Стечкевич Олег Орестович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення навчальної дисципліни - формування інформаційної компетентності у контексті створення, редагування та використання цифрового відео-контенту для забезпечення ефективності та результативності освітнього процесу
Завдання: Навчальна дисципліна передбачає формування компетентностей, які скеровані на організацію професійної діяльності: загальні компетентності: ? ЗК6. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. фахові компетентності: ? ФК16. Здатність використовувати сучасні інформаційні технології та спеціалізоване програмне забезпечення та інтегрувати їх в освітнє середовище ? ФК19. Здатність використовувати відповідне програмне забезпечення для вирішення професійних завдань, відповідно до спеціалізації фахові компетентності професійного спрямування: ? ФКС28. Здатність використовувати сучасні методи розробки цифрового освітнього середовища ? ФКС30. Здатність використовувати цифрові технології з метою розробки програмних продуктів для закладів освіти
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання: ? ПР09. Відшуковувати, обробляти, аналізувати та оцінювати інформацію, що стосується професійної діяльності, користуватися спеціалізованим програмним забезпеченням та сучасними засобами зберігання та обробки інформації ? ПР13. Застосовувати у професійній діяльності сучасні дидактичні та методичні засади викладання навчальних дисциплін і обирати доцільні технології та методики в освітньому процесі ? ПР28. Володіти сучасними методами розробки цифрового освітнього середовища ? ПР30. Застосовувати цифрові технології з метою розробки програмних продуктів для закладів освіти
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Інформаційно-комунікаційні технології та дидактичні засоби навчання Організація цифрового освітнього середовища закладу освіти
Короткий зміст навчальної програми: Зміст дисципліни спрямований на формування навичок роботи щодо технологій створення відео-звернень, скринкастів та навчального відео з елементами інтерактивності. У ході виконання лабораторних робіт студенти ознайомляться з можливостями програмного забезпечення для захоплення екрану, знімання відео, монтажу та розміщення власного відеоконтенту у різноманітних хмарних середовищах та способами його поширення
Опис: Систематизація відео-контенту (YouTube , Google Drive), Технології створення відео (без монтажу), Алгоритми та способи запису відео-звернень, Алгоритми та способи запису скринкастів, Алгоритми та способи запису відеолекцій, Технології створення відео (монтаж), Алгоритми та способи створення слайдшоу та заставок, Технології об’єднання відео та додавання візуальних об’єктів, Технології додавання інтерактивних елементів
Методи та критерії оцінювання: ? усне опитування (індивідуальне і фронтальне); ? перевірка виконання практичних робіт; ? тестовий контроль. Підсумковий контроль проводиться за результатами поточного контролю та складання іспиту.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль: 40 балів (9 робіт по 4 бали, активність – до 4 балів). Екзаменаційний контроль: 60 балів (50 – письмова компонента, 10 – усна).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Мультимедійне видавництво : навчальний посібник для студентів спеціальності "Технології електронних мультимедійних видань" / О. І. Пушкар, О. С. Завгородня. – Х. : ХНЕУ ім. С. Кузнеця, 2015. – 204 с. (Укр. мов.) 2. Воган Т. Самое полное руководство по созданию мультимедийных проектов / Т. Воган ; [пер. с англ. М. И. Талачевой]. – М. : НТ Пресс, 2006. – 520 с. 3. Морзе Н.В., Глазунова О.Г., Мокрієв М.В. Методика створення електронного навчального курсу (на базі платформи дистанційного навчання Moodle 3): Навчальний посібник. – К.: 2016. – 240 с. 4. Тьютор дистанційного та змішаного навчання : посібник / В. М. Кухаренко. – Київ: Міленіум, 2019. – 307 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).