Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Теплоенергетика
Код дисципліни: 6.144.00.O.052
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Теплоенергетика, теплові та атомні електричні станції
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Метою є систематизація, подальше поглиблення та закріплення знань і практичних навиків, отриманих під час навчання на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти, а також набуття досвіду самостійної навчально-науково-дослідної роботи із використанням спеціалізованого програмного забезпечення під час розв’язання актуальних задач об’єктів теплоенергетики.
Завдання: Здатність розв’язувати складні загальні, спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері теплоенергетики або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів електричної інженерії і характеризується комплексністю та невизначеністю умов. ЗК5 здатність до застосування знань на практиці; ЗК 6: здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел; ЗК 7: мати дослідницькі навички; ЗК 8: мати навички розроблення та управління проектами; ЗК 9: уміння розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні рішення; ЗК 14:креативність, здатність до системного мислення; ЗК 15: потенціал до подальшого навчання; ЗК16: відповідальність за якість виконуваної роботи. Фахові компетентності спеціальності (ФК) ФКj 2: базові знання основних нормативно-правових актів та довідкових матеріалів, чинних стандартів і технічних умов, інструкцій та інших нормативно-розпорядчих документів в галузі теплоенергетики; ФКj 5: знання основ охорони праці, виробничої санітарії і пожежної безпеки під час роботи з теплоенергетичним обладнанням; ФКj 6: знання сучасних технологічних процесів та систем технологічної підготовки виробництва.
Результати навчання: ПР 5 :Обирати і застосовувати придатні типові аналітичні, розрахункові та експериментальні методи; правильно інтерпретувати результати таких досліджень. ПР 6: Виявляти, формулювати і вирішувати інженерні завдання у теплоенергетиці; розуміти важливість нетехнічних (суспільство, здоровя і безпека, навколишнє середовище, економіка і промисловість) обмежень. ПР 8: Застосовувати передові досягнення електричної інженерії та суміжних галузей при проектуванні об’єктів і процесів теплоенергетики. ПР 9: Вміти знаходити необхідну інформацію в технічній літературі, наукових базах даних та інших джерелах інформації, критично оцінювати і аналізувати її. ПР 13: Розуміти основні методики проектування і дослідження в теплоенергетиці, а також їх обмеження. ПР 16: Розуміти нетехнічні (суспільство, здоровя і безпека, навколишнє середовище, економіка і промисловість) наслідки інженерної практики. ПР 17: Аргументувати і доносити судження, які відбивають інженерні рішення в сфері теплоенергетики та відповідні соціальні, екологічні та етичні проблеми до фахівців і нефахівців. ПР 18 : Вміти керувати професійною діяльністю, участі у роботі над проектами, відповідальності за прийняття рішень у сфері теплоенергетики. АіВ 2: здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань; АіВ 3: здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Дисципліни навчального плану першого (бакалаврського) рівня освіти освітньо-професійної програми "Теплоенергетика"
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська кваліфікаційна робота – кваліфікаційна робота, призначена для об’єктивного контролю ступеня сформованості умінь та знань розв’язувати типові завдання діяльності, які, в основному, віднесені в освітньо кваліфікаційних характеристиках до організаційної, управлінської і виконавчої (технологічної, операторської) робочих функцій.
Опис: Обгрунтування актуальності теми і мети роботи та короткий огляд сучасних розробок за темою; • аналіз вхідних даних, характерні особливості об’єкта діяльності заданого об’єкта, порівняльна характеристика об’єкта діяльності, особливості випробувань, дослідження роботи на часткових навантаженнях, основні розрахунки об’єкту дослідження, Економічна частина .Розроблення заходів з охорони праці. Висновки. Графічна частина роботи
Методи та критерії оцінювання: Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: При визначенні оцінки роботи береться до уваги рівень наукової, практичної та теоретичної підготовки студента, якість оформлення пояснювальної записки та графічної частини, актуальність роботи, її практичне спрямування, оригінальність технічних рішень, а також оцінки керівника та рецензента. Оцінювання захисту кваліфікаційної роботи відбувається за національною шкалою із переведенням у 100-бальну шкалу за середнім інтервальним значенням цієї шкали: 94 - відмінно; 80 - добре; 60 - задовільно; – незадовільно.
Критерії оцінювання результатів навчання: Критеріями успішного виконання БКР є погодження консультантами відповідних розділів, позитивний відгук та погодження керівником БКР в цілому, позитивний висновок перевірки БКР на оригінальність (показник оригінальності становить 70-100%).
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: При визначенні оцінки роботи береться до уваги рівень наукової, практичної та теоретичної підготовки студента, якість оформлення пояснювальної записки та графічної частини, актуальність роботи, її практичне спрямування, оригінальність технічних рішень, а також оцінки керівника та рецензента. Оцінювання захисту кваліфікаційної роботи відбувається за національною шкалою із переведенням у 100-бальну шкалу за середнім інтервальним значенням цієї шкали: 94 - відмінно; 80 - добре; 60 - задовільно; – незадовільно.
Рекомендована література: 1. Методичні вказівки до виконання бакалаврських кваліфікаційних робіт для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 144 «Теплоенергетика», які навчаються за вибірковим блоком 0100 «Теплові електричні станції» та 0200 «Теплоенергетика» / Укл. Семерак М. М., Юрасова О.Г., Лис С.С., Кравець Т.Ю. – Львів: Видавництво Національного університету “Львівська політехніка”, 2023. – 25 с . 2. Й.С. Мисак, Я.Ф. Івасик, П.О. Гут, Н.М. Лашковська. Об’єкти теплових електричних станцій. Режими роботи та експлуатації. — Львів: НУ «Львівська політехніка», 2007. - 256 с. 3. П.І. Янко, Й.С. Мисак. Режими експлуатації енергетичних котлів. — Львів: Українські технології, 2004, - 272 с. 4. Мисак Й.С., Гнатишин Я.М., Івасик Я.Ф. Паливні пристрої для спалювання низькосортнихз палив. — Львів — Львівська політехніка, — 2002. — 136с. 5. Теплова енергетика. Нові виклики часу. За заг. редакцією П.Омеляновського, Й.Мисака. – Львів: НВФ «Українські технології», 2009. – 660с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).