Виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Теплоенергетика
Код дисципліни: 6.144.00.O.050
Кількість кредитів: 9.00
Кафедра: Теплоенергетика, теплові та атомні електричні станції
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Підготовка фахівців, здатних проектувати, експлуатувати, системи теплових електростанцій та їх елементів, створення нового обладнання та впровадження новітніх технологій
Завдання: Здатність розв’язувати складні загальні, спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері теплоенергетики або у процесі навчання, що передбачає застосування теорій та методів електричної інженерії і характеризується комплексністю та невизначеністю умов. ЗК 5: здатність до застосування знань на практиці; ЗК6: здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел; ЗК 7: мати дослідницькі навички; ЗК 8 :мати навички розроблення та управління проектами; ЗК9:уміння розв’язувати поставлені задачі та приймати відповідні рішення; ЗК 14: креативність, здатність до системного мислення; ЗК 15: потенціал до подальшого навчання; ЗК 16: відповідальність за якість виконуваної роботи.
Результати навчання: ПР 5 :Обирати і застосовувати придатні типові аналітичні, розрахункові та експериментальні методи; правильно інтерпретувати результати таких досліджень. ПР 6: Виявляти, формулювати і вирішувати інженерні завдання у теплоенергетиці; розуміти важливість нетехнічних (суспільство, здоровя і безпека, навколишнє середовище, економіка і промисловість) обмежень. ПР 8: Застосовувати передові досягнення електричної інженерії та суміжних галузей при проектуванні об’єктів і процесів теплоенергетики. ПР 9: Вміти знаходити необхідну інформацію в технічній літературі, наукових базах даних та інших джерелах інформації, критично оцінювати і аналізувати її. ПР 13: Розуміти основні методики проектування і дослідження в теплоенергетиці, а також їх обмеження. ПР 16: Розуміти нетехнічні (суспільство, здоровя і безпека, навколишнє середовище, економіка і промисловість) наслідки інженерної практики. ПР 17: Аргументувати і доносити судження, які відбивають інженерні рішення в сфері теплоенергетики та відповідні соціальні, екологічні та етичні проблеми до фахівців і нефахівців. ПР 18 : Вміти керувати професійною діяльністю, участі у роботі над проектами, відповідальності за прийняття рішень у сфері теплоенергетики. АіВ 2: здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань; АіВ 3: здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики;
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Дисципліни навчального плану першого (бакалаврського) рівня освіти освітньо-професійної програми "Теплоенергетика"
Короткий зміст навчальної програми: Бакалаврська кваліфікаційна робота – кваліфікаційна робота, призначена для об’єктивного контролю ступеня сформованості умінь та знань розв’язувати типові завдання діяльності, які, в основному, віднесені в освітньокваліфікаційних характеристиках до організаційної, управлінської і виконавчої (технологічної, операторської) робочих функцій.
Опис: Обгрунтування актуальності теми і мети роботи та короткий огляд сучасних розробок за темою; • аналіз вхідних даних, характерні особливості об’єкта діяльності заданого об’єкта, порівняльна характеристика об’єкта діяльності, особливості випробувань, дослідження роботи на часткових навантаженнях, основні розрахунки об’єкту дослідження, Економічна частина .Розроблення заходів з охорони праці. Висновки. Графічна частина роботи
Методи та критерії оцінювання: Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: При визначенні оцінки роботи береться до уваги рівень наукової, практичної та теоретичної підготовки студента, якість оформлення пояснювальної записки та графічної частини, актуальність роботи, її практичне спрямування, оригінальність технічних рішень, а також оцінки керівника та рецензента. Оцінювання захисту кваліфікаційної роботи відбувається за національною шкалою із переведенням у 100-бальну шкалу за середнім інтервальним значенням цієї шкали: 94 - відмінно; 80 - добре; 60 - задовільно; – незадовільно.
Критерії оцінювання результатів навчання: Критеріями успішного виконання БКР є погодження консультантами відповідних розділів, позитивний відгук та погодження керівником БКР в цілому, позитивний висновок перевірки БКР на оригінальність (показник оригінальності становить 70-100%). Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: При визначенні оцінки роботи береться до уваги рівень наукової, практичної та теоретичної підготовки студента, якість оформлення пояснювальної записки та графічної частини, актуальність роботи, її практичне спрямування, оригінальність технічних рішень, а також оцінки керівника та рецензента. Оцінювання захисту кваліфікаційної роботи відбувається за національною шкалою із переведенням у 100-бальну шкалу за середнім інтервальним значенням цієї шкали: 94 - відмінно; 80 - добре; 60 - задовільно; – незадовільно.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Й.С. Мисак, Я.Ф. Івасик, П.О. Гут, Н.М. Лашковська. Об’єкти теплових електричних станцій. Режими роботи та експлуатації. — Львів: НУ «Львівська політехніка», 2007. - 256 с. 2. П.І. Янко, Й.С. Мисак. Режими експлуатації енергетичних котлів. — Львів: Українські технології, 2004, - 272 с. 3. Мисак Й.С., Гнатишин Я.М., Івасик Я.Ф. Паливні пристрої для спалювання низькосортнихз палив. — Львів — Львівська політехніка, — 2002. — 136с. 4. Теплова енергетика. Нові виклики часу. За заг. редакцією П.Омеляновського, Й.Мисака. – Львів: НВФ «Українські технології», 2009. – 660с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).