Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи

Спеціальність: Теплоенергетика
Код дисципліни: 6.144.00.O.051
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Теплоенергетика, теплові та атомні електричні станції
Лектор: Викладачі кафедри
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: отримати диплом бакалавра
Завдання: Під час виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи у здобувачів вищої освіти формуються такі загальні компетентності: ЗК 4. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. ЗК 5. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій. ЗК 6. Здатність працювати в команді. ЗК 8. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово. ЗК 10. Здатність спілкуватися іноземною мовою. Під час виконання бакалаврської кваліфікаційної роботи у здобувачів вищої освіти формуються такі спеціальні (фахові) компетентності:
Результати навчання: ПР 18 : Вміти керувати професійною діяльністю, участі у роботі над проектами, відповідальності за прийняття рішень у сфері теплоенергетики. КОМ 1: уміння спілкуватись, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та однією з іноземних мов (англійською, німецькою, італійською, французькою, іспанською); АіВ 3: здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Дисципліни навчального плану першого (бакалаврського) рівня освіти освітньо-професійної програми "Теплоенергетика"
Короткий зміст навчальної програми: Захист кваліфікаційної роботи відбувається на засіданні державної екзаменаційної комісії і має публічний характер. Для розкриття змісту роботи студенту надається не більше 20 хвилин. Після доповіді студент відповідає на запитання членів державної екзаменаційної комісії. Питання можуть стосуватись як теми роботи, так і бути загальними. Захист кваліфікаційних робіт оцінюється за шкалою ЄКТС і переводиться у національну шкалу. Результати оголошуються у той же день. Студенту, який захистив роботу, рішенням державної комісії присвоюється відповідний освітньо-кваліфікаційний рівень – бакалавр – і видається документ про вищу освіту.
Опис: Захист бакалаврської кваліфікаційної роботи (БКР) проводиться на відкритому засіданні екзаменаційної комісії (ЕК) за участю не менше за половину її членів. Захист БКР складається із доповіді, тривалістю до 15 хв., відповідей на запитання членів ЕК та всіх присутніх, зачитування відгуків керівника та рецензента, відповідей на зауваження рецензента. Тривалість захисту однієї роботи, як правило, не повинна перевищувати 30 хв. Результати захисту БКР оцінюються за шкалою: “відмінно”, “добре”, “задовільно”, “незадовільно”. Рішення ЕК про оцінку знань, виявлених під час захисту, а також про присвоєння студенту освітньо-кваліфікаційного рівня та видання диплома приймається на закритому засіданні ЕК відкритим голосуванням більшістю голосів членів комісії, які брали участь у її засіданні. Результати захисту оголошуються після засідання ЕК. Студентам, які захистили БКР, рішенням ЕК присвоюється освітньо-кваліфікаційний рівень бакалавра та видається диплом встановленого взірця. Студент, який отримав незадовільну оцінку під час захисту БКР, відраховується з вищого закладу освіти. Методи та критерії оцінювання: • підсумковий контроль: захист бакалаврської кваліфікаційної роботи на відкритому засіданні екзаменаційної комісії (100 %)
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання змісту роботи та доповіді на публічному захисті, відповідей на питання, відгук керівника, рецензія рецензента
Критерії оцінювання результатів навчання: Керівник оцінює роботу у відгуку керівника, вказуючи на сильні сторони роботи, зазначаючи недоліки роботи, якщо такі виявлено. Рецензент оцінює роботу у рецензії. Остаточна оцінка кваліфікаційної роботи формується за результатами публічного захисту перед членами ЕК. Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 94 бали – оцінка “відмінно” виставляється за високий рівень знань навчального матеріалу, вміння аналізувати явища, які досліджуються, у їхньому взаємозв’язку і розвитку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач 80 балів – оцінка “добре” виставляється за знання навчального матеріалу, включаючи розрахунки, аргументовані відповіді на поставлені запитання (можлива невелика кількість неточностей), вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач, незначні недоліки в оформленні роботи 60 балів – оцінка “задовільно” виставляється за слабкі знання навчального матеріалу, неточні або мало аргументовані відповіді, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач, недоліки в оформленні роботи
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 94 бали – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 80 балів – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 60 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач;
Рекомендована література: 1. Й.С. Мисак, Я.Ф. Івасик, П.О. Гут, Н.М. Лашковська. Об’єкти теплових електричних станцій. Режими роботи та експлуатації. — Львів: НУ «Львівська політехніка», 2007. - 256 с. 2. П.І. Янко, Й.С. Мисак. Режими експлуатації енергетичних котлів. — Львів: Українські технології, 2004, - 272 с. 3. Мисак Й.С., Гнатишин Я.М., Івасик Я.Ф. Паливні пристрої для спалювання низькосортнихз палив. — Львів — Львівська політехніка, — 2002. — 136с. 4. Теплова енергетика. Нові виклики часу. За заг. редакцією П.Омеляновського, Й.Мисака. – Львів: НВФ «Українські технології», 2009. – 660с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).