Організація проєктної діяльності

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.053
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: асистент кафедри СКІД, к.т.н., Трач Ольга Романівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета курсу: вивчення математичних основ, методів та проґрамних засобів, призначених для управління організаційним забезпеченням та управлінні командою у великих проектах та їх застосувань в процесі створення проектів.
Завдання: • Здатність вирішувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі інформаційної, бібліотечної та архівної справи або у процесі навчання, що передбачає застосування положень та методів інформаційної, бібліотечної та архівної справи і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов • КОМ 2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. • АіВ 2. Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань.
Результати навчання: • ФКС 1.7. Здатність застосовувати моделі та методи управління проектами • ЗН 1. Знати і розуміти наукові засади організації, модернізації та впровадження новітніх технологій в соціальних комунікаціях та інформаційній діяльності. • ЗН 12. Застосовувати сучасні методики і технології автоматизованого опрацювання інформації, формування та використання електронних інформаційних ресурсів та сервісів. • ЗН 17. Бути відповідальним, забезпечувати ефективну співпрацю в команді. • УМ 7. Ефективно працювати як індивідуально, так і у складі команди. • УМ 9. Поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань спеціальності (спеціалізації) з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів. • УМ 11. Оцінювати отримані результати та аргументовано захищати прийняті рішення. • КОМ 2. Здатність використання різноманітних методів, зокрема інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. • АіВ 3. Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи та досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • Комунікаційні соціальні сервіси • Практика за темою бакалаврської кваліфікаційної роботи
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна втілює питання основних понять та стандартів управління проектами, життєвого циклу управління проектом, методології та моделей циклу життя в ІТ–проектах, організаційної структури управління проектом (PMBOK), календарного планування проекту.
Опис: Тема 1. Основні поняття та стандарти управління проектами Сутність та основні поняття управління проектами Обмеження в проектах Основні види та класифікація проектів Тема 2. Життєвий цикл управління проектом Характеристики життєвого циклу проекту Характеристики фаз проекту Категорії об’єктів та моделі циклу життя Тема 3. Календарне планування проекту Значення планування вподовж циклу життя проекту Ієрархічна структура робіт проекту Календарне планування на мережі проекту Оптимізація проекту Тема 4. Організаційні структури управління проектом. PMBOK Учасники проекту Корпоративна культура і стилі Організаційна структура Роль офісу управління проектами в організаційних структурах Тема 5. Agile-менеджмент. Scrum.
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, контрольна робота (100%)
Критерії оцінювання результатів навчання: 4 лабораторних робіт по 10 балів, 3 тести по 20 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide)–Sixth Edition Project Management Institute, 2017, 756 р. 2. Джефф Сазерленд (2016). Scrum. Навчись робити вдвічі більше за менший час. 280 ст. 3. Project Management Institute (2017). Agile Practice Guide. Project Management Institute; New edition edition (October 1, 2017), 210 p. 4. Jackson Pallas (2019). The Perfect Little Project Management Toolkit: The Only Tools You Need To Start Managing Successful Project Teams, Today!!!. Jd Pallas Consulting (February 12, 2019), 140 p. 5. Jeffrey K. Pinto (2019). Project Management: Achieving Competitive Advantage, Global Edition 5th Edition. Pearson, 592 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).