Електронний документообіг

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.057
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Марковець О.В., к.т.н., доцент
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: набуття теоретичних знань та практичних навичок побудови інформаційної моделі організації на основі дослідження її організаційної структури, документопотоків та побудови інформаційних зв'язків як основи впровадження системи електронного документообігу.
Завдання: Здатність вирішувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, що передбачає застосування положень та методів соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов. Здатність використовувати, підтримувати і розвивати технології електронного документообігу
Результати навчання: знати: Керувати документаційними процесами діяльності установ, користуватися засобами електронного документообігу, організовувати референтну та офісну діяльність. Узагальнювати, аналізувати і синтезувати інформацію в діяльності, пов’язаній із її пошуком, накопиченням, зберіганням та використанням. Забезпечувати ефективність функціонування документно-комунікаційних систем. вміти: Застосовувати знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань спеціальності, використовуючи відомі методи. Застосовувати знання технічних характеристик, конструкційних особливостей, призначення і правил експлуатації комп’ютерної техніки та офісного обладнання для вирішення технічних завдань спеціальності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Сучасне програмне забезпечення Технологія макетування інформаційних матеріалів
Короткий зміст навчальної програми: Навчальний курс «Електронний документообіг» передбачає систематизацію матеріалів друкованих і електронних видань стосовно використання комп’ютерних систем для автоматизації процесів контролю і організації безпаперового документообігу. Розглянуто принципи організації електронного документообігу, нормативно-правова база щодо регулювання електронного документообігу, криптографічні основи технології цифрового електронного підпису, принципи функціонування систем електронного документообігу, функціональні можливості систем електронного документообігу, загальну класифікацію систем електронного документообігу, сучасний стан та тенденції розвитку систем електронного документообігу.
Опис: Електронний офіс. Інформаційна модель організації. Принципи побудови та функціонування систем електронного документообігу. Документообіг у системі управління. Основні процедури опрацювання вихідних документів. Організаційна структура документаційного забезпечення управління. Технологія Workflow
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: рейтингове оцінювання результатів вибіркового усного опитування; виконання та захисту практичних робіт та виступів на практичних заняттях; тестування; активності на заняттях, внесених пропозицій та оригінальних рішень, уточнень і визначень; письмове опитування, тестовий контроль під час семестрового контролю.
Критерії оцінювання результатів навчання: Діагностика знань відбувається шляхом оцінювання виконаних лабораторних робіт та екзаменаційного тесту. Виконання лабораторних робіт складає 40 балів. Екзаменаційний тест – 60 балів.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Електронний документообіг в Україні [Електронний ресурс] / Л. В. Прокопець, К. М. Сторцун, Г. І. Чуса // Економіка та держава. – 2021. – № 5. – С. 87–91. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2021_5_17 (дата звернення: 18.10.2023). – Назва з екрана. 2. Клюцевський В. І. Механізми впровадження електронного документообігу в місцевих органах виконавчої влади: автореф. дис. ... к. держ.упр. : 25.00.02 - Механізми державного управління [Електронний ресурс] / В. І. Клюцевський. – 2019. – Режим доступу: http://www.oridu.odessa.ua/8/4/doc/dis_kluc.pdf (дата звернення: 18.10.2023). – Назва з екрана. 3. Electronic document management system for local area network-based organizations [Електронний ресурс] / Marlon V. Gamido, Heidilyn V. Gamido, Daryl James P. Macaspac // Indonesian Journal of Electrical Engineering and Computer Science. – 2023. – Vol. 31, № 2. – pp. 1154–1163. – Режим доступу: https://ijeecs.iaescore.com/index.php/IJEECS/article/view/30040 (дата звернення: 20.10.2023). – Назва з екрана. 4. Електронні сервіси в господарській діяльності: навчальний посібник / В. М. Адам, М. С. Долинська та ін.; за заг. ред. М. С. Долинської. - 2-ге вид., перероб. - Львів: ЛьвДУВС, 2020. - 282 с 5. Бутенко Т.А. Інформаційні системи та технології : навчальний посібник / Т.А.Бутенко, В.М. Сирий. - Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва, 2020. 207 с. 6. Інформаційно-комунікаційні технологій в бізнесі: навч. посіб.: Уклад. Чупріна М.О. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. 116 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Електронний документообіг (курсова робота)

Спеціальність: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Код дисципліни: 6.029.04.E.061
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Соціальні комунікації та інформаційна діяльність
Лектор: Марковець О.В., к.т.н., доцент
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: набуття теоретичних знань та практичних навичок побудови інформаційної моделі організації на основі дослідження її організаційної структури, документопотоків та побудови інформаційних зв'язків як основи впровадження системи електронного документообігу.
Завдання: Здатність вирішувати складні спеціалізовані завдання та практичні проблеми у галузі соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, що передбачає застосування положень та методів соціальних комунікацій та інформаційної діяльності, і характеризуються комплексністю та невизначеністю умов. Здатність використовувати, підтримувати і розвивати технології електронного документообігу
Результати навчання: знати: Керувати документаційними процесами діяльності установ, користуватися засобами електронного документообігу, організовувати референтну та офісну діяльність. Узагальнювати, аналізувати і синтезувати інформацію в діяльності, пов’язаній із її пошуком, накопиченням, зберіганням та використанням. Забезпечувати ефективність функціонування документно-комунікаційних систем. вміти: Застосовувати знання і розуміння для ідентифікації, формулювання і вирішення завдань спеціальності, використовуючи відомі методи. Застосовувати знання технічних характеристик, конструкційних особливостей, призначення і правил експлуатації комп’ютерної техніки та офісного обладнання для вирішення технічних завдань спеціальності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Сучасне програмне забезпечення Технологія макетування інформаційних матеріалів
Короткий зміст навчальної програми: Навчальний курс «Електронний документообіг» передбачає систематизацію матеріалів друкованих і електронних видань стосовно використання комп’ютерних систем для автоматизації процесів контролю і організації безпаперового документообігу. Розглянуто принципи організації електронного документообігу, нормативно-правова база щодо регулювання електронного документообігу, криптографічні основи технології цифрового електронного підпису, принципи функціонування систем електронного документообігу, функціональні можливості систем електронного документообігу, загальну класифікацію систем електронного документообігу, сучасний стан та тенденції розвитку систем електронного документообігу.
Опис: Електронний офіс. Інформаційна модель організації. Принципи побудови та функціонування систем електронного документообігу. Документообіг у системі управління. Основні процедури опрацювання вихідних документів. Організаційна структура документаційного забезпечення управління. Технологія Workflow
Методи та критерії оцінювання: Методи оцінювання знань: виконання проектів та їхній захист.
Критерії оцінювання результатів навчання: Захист роботи (залік): усна форма (100%)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Електронний документообіг в Україні [Електронний ресурс] / Л. В. Прокопець, К. М. Сторцун, Г. І. Чуса // Економіка та держава. – 2021. – № 5. – С. 87–91. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2021_5_17 (дата звернення: 18.10.2023). – Назва з екрана. 2. Клюцевський В. І. Механізми впровадження електронного документообігу в місцевих органах виконавчої влади: автореф. дис. ... к. держ.упр. : 25.00.02 - Механізми державного управління [Електронний ресурс] / В. І. Клюцевський. – 2019. – Режим доступу: http://www.oridu.odessa.ua/8/4/doc/dis_kluc.pdf (дата звернення: 18.10.2023). – Назва з екрана. 3. Electronic document management system for local area network-based organizations [Електронний ресурс] / Marlon V. Gamido, Heidilyn V. Gamido, Daryl James P. Macaspac // Indonesian Journal of Electrical Engineering and Computer Science. – 2023. – Vol. 31, № 2. – pp. 1154–1163. – Режим доступу: https://ijeecs.iaescore.com/index.php/IJEECS/article/view/30040 (дата звернення: 20.10.2023). – Назва з екрана. 4. Електронні сервіси в господарській діяльності: навчальний посібник / В. М. Адам, М. С. Долинська та ін.; за заг. ред. М. С. Долинської. - 2-ге вид., перероб. - Львів: ЛьвДУВС, 2020. - 282 с 5. Бутенко Т.А. Інформаційні системи та технології : навчальний посібник / Т.А.Бутенко, В.М. Сирий. - Харків: ХНАУ ім. В.В. Докучаєва, 2020. 207 с. 6. Інформаційно-комунікаційні технологій в бізнесі: навч. посіб.: Уклад. Чупріна М.О. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорського, 2020. 116 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).