Інформаційний маркетинг та менеджмент

Спеціальність: Інформаційні управляючі системи та технології
Код дисципліни: 7.122.01.O.007
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор: к.т.н., доцент Батюк Анатолій Євгенович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Мета вивчення дисципліни – підготовка спеціалістів в області управління на всіх етапах життєвого циклу підприємства, охоплюючи всі дії та операції, пов’язані як з інформацією у всіх її формах і станах, так і з підприємством у цілому на основі даної інформації.
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей: Здатність розв’язувати прикладні проблеми та спеціалізовані задачі у процесі навчання або під час професійної діяльності у галузі комп’ютерних наук та інформаційних технологій, інформаційних управляючих систем та технологій, що передбачає застосування методів та засобів сучасних інформаційних технологій і характеризується комплексністю та невизначеністю умов. Загальні компетентності: 3. Здатність продукувати нові ідеї, проявляти креативність, здатність до системного мислення; 6. Уміння бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях; 9. Уміння працювати самостійно і в команді, здатність комунікувати з колегами з питань галузі щодо наукових досягнень, як на загальному рівні, так і на рівні спеціалістів; 11. Уміння працювати у міжнародному контексті; 12. Уміння думати абстрактно, здатність до аналізу та синтезу, що дозволяє формулювати висновки для різних типів складних управлінських задач, здійснювати планування, аналіз, контроль та оцінювання власної роботи та роботи інших осіб; 13. Підприємницький дух, ініціативність; 15. Уміння мотивувати колектив та разом рухатися до спільних цілей; фахові спеціальності: 7. Здатність розуміти і враховувати соціальні, екологічні, етичні, економічні аспекти, що впливають на формування поточних та перспективних рішень; 8. Здатність формулювати раціональні та ефективні за вартістю і часом рішення з використанням методів та засобів інформаційних технологій при проектуванні інформаційних систем;. фахові спеціалізації: Здатність здійснювати аналіз існуючого стану використання сучасних інформаційних технологій та інформаційних управляючих систем підприємств і установ та обирати і обґрунтовувати шляхи їх ефективного й оптимального розвитку; Затність ефективно використовувати інструментарій і технології сучасного менеджменту в управлінні підприємствами і установами та їх функціонуванні; Уміння створювати інформаційні управляючі системи та технології з урахуванням усіх аспектів поставленої задачі, включаючи створення, просування, реалізацію та удосконалення. Здатність комунікувати з колегами з даної галузі щодо наукових досягнень на рівні спеціалістів та з колегами з інших галузей на загальному рівні, здатність робити усні та письмові звіти, обговорювати наукові теми рідною та англійською мовами; Здатність укладати угоди з партнерами та забезпечувати їх реалізацію на підставі існуючих вимог міжнародного та національного договірного права.
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: знати концепцію і основні підходи до управління діяльністю фірми в ринкових умовах, орієнтовані на отримання прибутку за рахунок максимального задоволення потреб споживачів; вміти на базі моделі розвитку споживачів виділяти всі дії пов'язані зі споживачем на ранній стадії компанії в окремий повноцінний процес, що складається із чотирьох простих для розуміння кроків: Виявлення Споживачів, Підтвердження Споживачів, Розширення Клієнтської Бази, Вибудовування Компанії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Системний аналіз; Кореквізит: Проблемно-орієнтовані та вбудовані комп’ютерні системи.
Короткий зміст навчальної програми: Філософія виявлення споживачів (Розробляйте продукт для небагатьох, а не для більшості. Ранневангелісти – найважливіші споживачі. Починайте розвиток базуючись на баченні). Філософія підтвердження споживачів (Підтвердження процесу продажів. Команда з верифікації Споживачів. Почніть продавати ранневангелістам, а не масовому споживачу). Філософія розширення клієнтської бази (Створення споживачів у порівнянні з використанням маркетингових комунікацій. Типологія ринків: чотири типи стартапів. Стратегії створення споживачів, що відповідають типу ринку. Терміни створення споживачів). Філософія вибудовування компанії (Використовуючи як основу ранневангелістов, створити базу масових споживачів. Організувати в компанії структуру, налагодити керівництво, створити корпоративну культуру, щоб бути готовим до масштабування. Створити департаменти швидкого реагування, щоб підтримати дух навчання і вивчення, яким компанія володіє на даному етапі).
Опис: 1.1 Сутність інформаційного маркетингу та менеджменту. 1.2 Модель Розробки Продукту. Модель Розвитку Споживачів. 2. Крок 1 – Виявлення споживаців: Ф0, Ф1, Ф2 Ціль фази 0: Підтвердити залученість всіх учасників. Ціль фази 1: Формулювання гіпотез. Ціль фази 2: Тестування і уточнення гіпотез. 3. Крок 1 – Виявлення споживаців: Ф3, Ф4 Ціль фази 3: Тестування і удосконалення продукту. Ціль фази 4: Верифікація. 4. Крок 2 – Підтвердження споживаців: Ф1, Ф2, Ф3, Ф4 Філософія підтвердження споживачів (Підтвердження процесу продажів. Команда з верифікації Споживачів. Почніть продавати ранневангелістам, а не масовому споживачу). Огляд процесу верифікації споживачів. 5. Крок 3 – Створення споживаців (Розширення клієнтської бази): Ф1 Ціль фази 1: Приготуйтесь до запуску. Складіть опитувальник про тип ринку. Приготуйтеся продавати: виберіть тип ринку. Виберіть завдання першого року. 6. Крок 3 – Створення споживаців (Розширення клієнтської бази): Ф2, Ф3, Ф4 Ціль фази 2: Позиціонуйте компанію і продукт. Ціль фази 3: Запускайте компанію і продукт. Ціль фази 4: Створюйте попит. 7. Крок 4 – Вибудовування компанії Ф1, Ф2 Ціль фази 1: Вихід на масових споживачів. Ціль фази 2: Оцінка керівників і вибудовування організації, орієнтованої на місію. 8. Крок 4 – Вибудовування компанії Ф3, Ф4 Ціль фази 3: Трансформація команди з розвитку споживачів у функціональні підрозділи компанії. Ціль фази 4: Створення департаментів швидкого реагування.
Методи та критерії оцінювання: Залік, поточний контроль, звіти з лабораторних робіт
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування Підсумковий контроль (60%, залікова контрольна робота)
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: Стивен Г. Бланк Четыре шага к озарению: К.: ООО «Издательство «Простобук», 2011 – 271 с. Єжова Л. Ф. Є-40 Інформаційний маркетинг: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2002. — 560 с. Матвієнко О.В. Основи інформаційного менеджменту: Навч.посібник.-К.:Центр навчальної літератури, 2004.-128 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).