Інформаційний маркетинг та менеджмент

Спеціальність: Інформаційні управляючі системи та технології
Код дисципліни: 7.122.01.O.007
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Автоматизовані системи управління
Лектор: к.т.н., доцент Батюк Анатолій Євгенович
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: знати концепцію і основні підходи до управління діяльністю фірми в ринкових умовах, орієнтовані на отримання прибутку за рахунок максимального задоволення потреб споживачів; вміти на базі моделі розвитку споживачів виділяти всі дії пов'язані зі споживачем на ранній стадії компанії в окремий повноцінний процес, що складається із чотирьох простих для розуміння кроків: Виявлення Споживачів, Підтвердження Споживачів, Розширення Клієнтської Бази, Вибудовування Компанії.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізит: Системний аналіз; Кореквізит: Проблемно-орієнтовані та вбудовані комп’ютерні системи.
Короткий зміст навчальної програми: Філософія виявлення споживачів (Розробляйте продукт для небагатьох, а не для більшості. Ранневангелісти – найважливіші споживачі. Починайте розвиток базуючись на баченні). Філософія підтвердження споживачів (Підтвердження процесу продажів. Команда з верифікації Споживачів. Почніть продавати ранневангелістам, а не масовому споживачу). Філософія розширення клієнтської бази (Створення споживачів у порівнянні з використанням маркетингових комунікацій. Типологія ринків: чотири типи стартапів. Стратегії створення споживачів, що відповідають типу ринку. Терміни створення споживачів). Філософія вибудовування компанії (Використовуючи як основу ранневангелістов, створити базу масових споживачів. Організувати в компанії структуру, налагодити керівництво, створити корпоративну культуру, щоб бути готовим до масштабування. Створити департаменти швидкого реагування, щоб підтримати дух навчання і вивчення, яким компанія володіє на даному етапі).
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (40%): письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування Підсумковий контроль (60%, екзамен)
Рекомендована література: Стивен Г. Бланк Четыре шага к озарению: К.: ООО «Издательство «Простобук», 2011 – 271 с. Єжова Л. Ф. Є-40 Інформаційний маркетинг: Навч. посібник. — К.: КНЕУ, 2002. — 560 с. Матвієнко О.В. Основи інформаційного менеджменту: Навч.посібник.-К.:Центр навчальної літератури, 2004.-128 с.