Рекламні стратегії в інтернет-торгівлі
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.04.E.132
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Данько Тетяна Іванівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання:
Знання:
ЗН3. Демонструвати базові й структуровані знання у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності для подальшого використання на практиці.
ЗН4.Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур..
ЗН5. Оцінювати характеристики товарів і послуг у підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності за допомогою сучасних методів
Уміння:
УМ 2. Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності.
УМ 3. Мати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами.
УМ 4. Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
УМ 8. Застосовувати одержані знання й уміння для ініціювання та реалізації заходів у сфері збереження навколишнього природного середовища і здійснення безпечної діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур
УМ 10. Вміти застосовувати інноваційні підходи в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності
УМ 12. Застосовувати знання й уміння для забезпечення ефективної організації зовнішньоекономічної діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур з урахуванням ринкової кон’юнктури і діючих правових норм
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
загальні компетентності:
ЗК 2. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.
ЗК3. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК4. Здатність спілкуватися іноземною мовою
ЗК5. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
ЗК7. Здатність працювати в команді.
ЗК10. Здатність діяти відповідально і свідомо
фахові компетентності:
ФК1. Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької, торговельної та біржової діяльності.
ФК 2. Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур.
ФК3. Здатність здійснювати діяльність у взаємодії суб’єктів ринкових відносин.
ФК4. Здатність застосовувати інноваційні підходи в діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур.
ФК5. Здатність визначати та оцінювати характеристики товарів і послуг в підприємницькій, торговельній, біржовій діяльності
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання
КОМ1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності
КОМ2.Здатність ефективно формулювати комунікаційну стратегію
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
АВ1. Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах.
АВ2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб
АВ3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
Інформаційні системи торговельного підприємства
Бізнес у соціальних мережах
Кореквізити:
Реклама і просування товарів на ринку
Інформаційне забезпечення інтернет-торгівлі
Бізнес в Інтернеті
Постреквізити:
Інформаційне забезпечення Інтернет-торгівлі Частина 2
Короткий зміст навчальної програми: Існуючі рекламні стратегії в Інтернет-торгівлі. Впливовий маркетинг,SEM, знижки та акції, нативна реклама. Основні типи реклами. Мобільна реклама. Медійна реклама. Відеореклама. Нативна реклама. Стратегії цифрової реклами та її основні типи : реклама в соціальних мережах, рідна реклама, медійна реклама, відео реклама. Творчі рекламні стратегії: раціоналістичні, емоційні або проекційні. Стратегії раціоналістичного типу та її види (родова стратегія; стратегія переваг; стратегія унікальної торгової пропозиції (УТП); стратегія позиціонування ) Стратегії проекційного типу в сучасній рекламі та основні його типи: імідж марки, резонанс афективне ставлення. Рекламна стратегія для просування лендінгу
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється на основі результатів поточного та підсумкового контролів
Поточний контроль (40%) здійснюється під час проведення занять: виконання практичних робіт; захист звітів з лабораторних робіт
Підсумковий контроль (60%) здійснюється під час проведення екзамену: письмова компонента (50%); усна компонента (10%)
Рекомендована література: Рекомендована література
1. Шалева О.І. Електронна комерція - Навчальний посібник. - К.: Центр учбової літератури, 2011. - 216 с.
2. Зоріна О.І., Сиволовська О.В., Дергоусова А.О. Рекламний менеджмент: Навч. посібник. - Харків: УкрДАЗТ, 2015. – 208 с.
3. Тардаскіна Т.М., Стрельчук Є.М., Терешко Ю.В. Електронна комерція: Навчальний посібник, - Одеса, 2011
4. О. О. Зайцева, І. М. Болотинюк. Електронний бізнес. Навчальний посібник - Івано-Франківськ: Лілея-НВ, 2015
5. Маєвська А.А. Електронна комерція і право. Навчально-методичний посібник. Уклад. А. А. Маєвська -Х. :2020. - 256 с.
6. КМ Краус. Електронна комерція та Інтернет-торгівля: навчально-методичний посібник. – Київ: Аграр Медіа Груп, 2021. – 454 с.
7. Бажеріна К.В. Рекламний менеджмент: практикум / Київ , КПІ ім. Ігоря Сікорського 2020.- 57 c.
8. Савицька Н.Л., Синицина Г.А.,Олініченко К.С. Рекламний менеджмент, Навчальний посібник, Харків, 2015.- 169 с.
Інформаційні ресурси:
1. Реклама, маркетинг, PR, SEO [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.proreklamu.com
2. Маркетинг [Електронний ресурс] // Сайт персональних навчальних систем ХНЕУ ім. С. Кузнеця. – Режим доступу : https://pns.hneu.edu.ua/course/view.php?id=8989
3.Сайт журналу Marketing Media Review (MMR) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mmr.net.ua/
Рекламні стратегії в інтернет-торгівлі (курсовий проєкт)
Спеціальність: Підприємництво, торгівля та біржова діяльність
Код дисципліни: 6.076.04.E.134
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Підприємництво та екологічна експертиза товарів
Лектор: Данько Тетяна Іванівна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання:
Знання:
ЗН3. Демонструвати базові й структуровані знання у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності для подальшого використання на практиці.
ЗН4.Використовувати знання форм взаємодії суб’єктів ринкових відносин для забезпечення діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур..
ЗН5. Оцінювати характеристики товарів і послуг у підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності за допомогою сучасних методів
Уміння:
УМ 2. Застосовувати набуті знання для виявлення, постановки та вирішення завдань за різних практичних ситуацій в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності.
УМ 3. Мати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами.
УМ 4. Використовувати сучасні комп’ютерні і телекомунікаційні технології обміну та розповсюдження професійно спрямованої інформації у сфері підприємництва, торгівлі та біржової діяльності.
УМ 8. Застосовувати одержані знання й уміння для ініціювання та реалізації заходів у сфері збереження навколишнього природного середовища і здійснення безпечної діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур
УМ 10. Вміти застосовувати інноваційні підходи в підприємницькій, торговельній та біржовій діяльності
УМ 12. Застосовувати знання й уміння для забезпечення ефективної організації зовнішньоекономічної діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур з урахуванням ринкової кон’юнктури і діючих правових норм
Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей:
загальні компетентності:
ЗК 2. Здатність застосовувати отримані знання в практичних ситуаціях.
ЗК3. Здатність спілкуватися державною мовою як усно, так і письмово.
ЗК4. Здатність спілкуватися іноземною мовою
ЗК5. Навички використання інформаційних і комунікаційних технологій.
ЗК7. Здатність працювати в команді.
ЗК10. Здатність діяти відповідально і свідомо
фахові компетентності:
ФК1. Критичне осмислення теоретичних засад підприємницької, торговельної та біржової діяльності.
ФК 2. Здатність обирати та використовувати відповідні методи, інструментарій для обґрунтування рішень щодо створення, функціонування підприємницьких, торговельних і біржових структур.
ФК3. Здатність здійснювати діяльність у взаємодії суб’єктів ринкових відносин.
ФК4. Здатність застосовувати інноваційні підходи в діяльності підприємницьких, торговельних та біржових структур.
ФК5. Здатність визначати та оцінювати характеристики товарів і послуг в підприємницькій, торговельній, біржовій діяльності
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі програмні результати навчання
КОМ1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності
КОМ2.Здатність ефективно формулювати комунікаційну стратегію
У результаті вивчення навчальної дисципліни здобувач освіти повинен бути здатним продемонструвати такі результати навчання:
АВ1. Управління комплексними діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах.
АВ2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб
АВ3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
Інформаційні системи торговельного підприємства
Бізнес у соціальних мережах
Кореквізити:
Реклама і просування товарів на ринку
Інформаційне забезпечення інтернет-торгівлі
Бізнес в Інтернеті
Постреквізити:
Інформаційне забезпечення Інтернет-торгівлі Частина 2
Короткий зміст навчальної програми: До курсової роботи висуваються наступні вимоги:
- ґрунтовна теоретична проробка досліджуваних проблем на основі аналізу класичної та сучасної економічної літератури;
- використання статистичних даних, вміла систематизація цифрового матеріалу у вигляді таблиць, графіків і діаграм докладною оцінкою тенденцій розвитку явищ і процесів економічного життя суспільства;
- критичний підхід до фактичних даних з метою виявлення резервів підвищення економічної і соціальної ефективності господарської діяльності;
- аргументованість висновків, обґрунтованість пропозицій і рекомендацій;
- літературне, логічно вибудуване і самостійне викладення матеріалу.
Курсова робота повинна відповідати темі виданого завдання та мати такі структурні елементи:
титульний аркуш;
завдання;
зміст роботи;
вступ;
основну частину;
висновки;
список використаних джерел;
додатки.
Обсяг курсової роботи має складати приблизно 40 (без додатків) сторінок.
Процес роботи над курсовою роботою включає в себе:
1. Вибір теми та узгодження її з керівником.
2. Підбір і вивчення літератури.
3. Виконання необхідних розрахунків на підставі фактичних/вихідних даних.
4. Оформлення таблиць, графіків, діаграм, рисунків відповідно до вимог ДСТУ 3008:2015.
5. Вивчення вимог до оформлення роботи.
6. Написання роботи та подання її керівнику.
7. Робота з рецензією та підготовка до захисту курсової роботи.
Методи та критерії оцінювання: Оцінювання знань студентів з навчальної дисципліни здійснюється на основі результатів поточного контролю.
Поточний контроль (100%): виконання курсової роботи (60%); захист курсової роботи (40%).
Керівник оцінює курсову роботу за такими основними критеріями:
– ступінь відповідності змісту курсової роботи завданню;
– ступінь відповідності оформлення курсової роботи встановленим університетом вимогам (обсяг; зміст; оформлення титульного листа, рисунків, таблиць, діаграм, посилань, списку літератури тощо);
– логічність побудови роботи в цілому та в межах окремих розділів;
– масштаби представлення в роботі сучасних досліджень даної проблематики, критичність аналізу публікацій та підходів, представлених в літературі та інших інформаційних джерелах;
– ступінь повноти та деталізації при розкритті основних аспектів курсової роботи;
– наявність фактичного матеріалу, в тому числі первинного, зібраного студентом, масштаби та доцільність його використання.
– ступінь новизни статистичного та іншого фактичного матеріалу, що використано в курсовій роботі;
– ступінь використання сучасних інструментів аналізу;
– наявність розрахунків, проведених студентом, ступінь їх обґрунтованості;
– наявність та ступінь обґрунтованості рекомендацій та пропозицій, викладених в роботі відображаючих власний погляд студента.
Уніфікація системи оцінювання курсової роботи студентів за 100-бальною шкалою, при якій на максимальну оцінку 60 балів може оцінити керівник за виконання роботи; на 40 балів – комісія на захисті курсової роботи.
Критерії оцінювання виконання курсової роботи (максимум 60 балів):
1. Відповідність змісту курсової роботи темі та затвердженому плану:
0 - зміст жодного із розділів курсової роботи не відповідає затвердженому плану;
2 - зміст одного розділу курсової роботи відповідає затвердженому плану;
5 - зміст усіх розділів курсової роботи відповідає затвердженому плану.
2. Обсяг та адекватність використання при написанні роботи першоджерел та дотримання етики посилань:
0- Залучені матеріали лише навчальних підручників та посібників (до 10 джерел), етика посилань не дотримана;
2- залучені матеріали навчальних підручників та посібників, періодичних видань (10-15 джерел), етика посилань дотримана частково;
5- залучені матеріали навчальних підручників та посібників, монографій, довідників, періодичних видань та мережі Internet (більше 15 видань), етика посилань дотримана
3. Правильність представлення емпіричних результатів та якість їх інтерпретації:
0 - використані методи не відображають мету та завдання курсової роботи;
10 - обрані методики відображають мету та завдання, але аналіз результатів поверховий, не застосовано методів математичної статистики;
15 - адекватно підібрані методи та грамотно проведені дослідження, кількісний і якісний аналіз поверховий, методи математичної статистики застосовані, але їх аналіз неповний;
25 - адекватно підібрані методи та грамотно проведені дослідження, ґрунтовний кількісний і якісний аналіз з використанням методів математичної статистики, обґрунтована власна думка, запропоновані практичні рекомендації.
4. Відповідність оформлення курсової роботи встановленим вимогам:
0 - текст курсової роботи оформлено з суттєвими порушеннями встановлених вимог;
5 - текст курсової роботи оформлено з незначними порушеннями;
10 - текст курсової роботи оформлено відповідно до вимог.
5. Наявність елементів творчого пошук, виклад і обґрунтування власної думки:
0 - у роботі відсутні елементи творчого пошуку та обґрунтування власної думки;
2 - частково присутні елементи творчого пошуку та/чи обґрунтовано власну думку;
5 - у роботі наявні елементи творчого пошуку та обґрунтована власна думка.
6. Вчасність виконання як усієї курсової роботи так і її окремих етапів:
0-студент невчасно виконував роботу на усіх етапах;
5- студент вчасно не виконав роботи на одному етапі;
10- студент вчасно виконував курсову роботу на всіх етапах.
Критерії оцінювання захисту курсової роботи керівник, присутні члени комісії (максимум 40 балів):
1. Розуміння основних складових, етапів курсової роботи6
0 - студент не може пояснити тему, мету дослідження;
5- доцільність обрання теми зрозуміла, а формулювання мети та завдань не переконує слухачів у знаннях студента;
10 - усі розділи відповідають темі роботи, методи емпіричного дослідження підібрані неадекватно; студент розуміє доцільність обрання саме такої проблематики, формулює основні складові роботи
15 - усі розділи курсової роботи відповідають темі, адекватно підібрані методи емпіричного дослідження, студент розуміє перспективність та актуальність досліджуваної теми, важливість результатів.
2. Виступ студента на захисті та якість презентації виступу:
0 - виступ студента без презентації;
5 - виступ студента неповний, порушена логічна побудова, презентація не відповідає вимогам до неї і дуже велика;
10 - виступ студента аргументований, змістовний, логічно побудований, презентація гарна і якісна (можливі й інші види унаочнення, які використовує студент, хоч не обов‘язково), але студент не вклався у визначений час;
15 - виступ студента аргументований, змістовний, логічно побудований, презентація лаконічна, компактна і якісна (можливі й інші види унаочнення, але не обов‘язково), студент вклався у визначених йому для захисту 7 - 10 хвилин.
3. Повнота, глибина, обґрунтування відповідей на питання:
0 - студент не може дати відповідь на поставлене запитання; не може сформулювати підсумків роботи;
5 - студент дає неповні, поверхневі, неґрунтовні відповіді;
10 - студент дає повні, глибокі, обґрунтовані відповіді на поставлені питання.
Рекомендована література: Рекомендована література
1. Шалева О.І. Електронна комерція - Навчальний посібник. - К.: Центр учбової літератури, 2011. - 216 с.
2. Зоріна О.І., Сиволовська О.В., Дергоусова А.О. Рекламний менеджмент: Навч. посібник. - Харків: УкрДАЗТ, 2015. – 208 с.
3. Тардаскіна Т.М., Стрельчук Є.М., Терешко Ю.В. Електронна комерція: Навчальний посібник, - Одеса, 2011
4. О. О. Зайцева, І. М. Болотинюк. Електронний бізнес. Навчальний посібник - Івано-Франківськ: Лілея-НВ, 2015
5. Маєвська А.А. Електронна комерція і право. Навчально-методичний посібник. Уклад. А. А. Маєвська -Х. :2020. - 256 с.
6. КМ Краус. Електронна комерція та Інтернет-торгівля: навчально-методичний посібник. – Київ: Аграр Медіа Груп, 2021. – 454 с.
7. Бажеріна К.В. Рекламний менеджмент: практикум / Київ , КПІ ім. Ігоря Сікорського 2020.- 57 c.
8. Савицька Н.Л., Синицина Г.А.,Олініченко К.С. Рекламний менеджмент, Навчальний посібник, Харків, 2015.- 169 с.
Інформаційні ресурси:
1. Реклама, маркетинг, PR, SEO [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.proreklamu.com
2. Маркетинг [Електронний ресурс] // Сайт персональних навчальних систем ХНЕУ ім. С. Кузнеця. – Режим доступу : https://pns.hneu.edu.ua/course/view.php?id=8989
3.Сайт журналу Marketing Media Review (MMR) [Електронний ресурс]. – Режим доступу: http://mmr.net.ua/