Управління проєктами
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.017
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Леонова Софія Володимирівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у здобувачів освіти компетентностей:
загальних:
ЗК3. Здатність розв’язувати складні задачі і проблеми в сфері маркетингу в професійній діяльності або у процесі навчання, що передбачає проведення досліджень та/або здійснення інновацій та характеризується невизначеністю умов і вимог.
ЗК5. Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. Навички міжособистісної взаємодії.
ЗК6. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел.
ЗК8. Здатність розробляти проекти та управляти ними.
фахових компетентностей спеціальності:
ФК1.Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу.
ФК6.Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі.
ФКП 1.Здатність до організації та управління маркетинговими проектами.
ФКП 7.Уміння здійснювати стратегічне, операційне та поточне планування логістичної діяльності, забезпечувати організаційну підтримку логістичних показників
Результати навчання: ПРН 3. планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності;
ПРН 4. вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації;
ПРН 6. вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними;
ПРН 8. використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу;
ПРН 9. розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень;
ПРН 13. керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання;
ПРН 14. формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку;
ПРН 15. збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення;
ПРНС1. вміти демонструвати поглиблені знання теоретичних та методичних основ розроблення комплексного механізму реалізації маркетингових проектів;
ПРНС2. вміти визначати цільову аудиторію заходів просування, формувати та реалізувати медіа-кампанії на принципах омніканальності, визначати їхні проміжні та підсумкові результати;
КОМ 1. зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обгрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються;
Аі В1. прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування;
Аі В2. відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди;
Аі В3. здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
Соціальна відповідальність бізнесу
Маркетинговий менеджмент
Рекламний менеджмент
Фінансовий менеджмент
Кореквізити:
Управління проектами (КР)
Логістичний менеджмент
Короткий зміст навчальної програми: Навчальна дисципліна «Управління проектами» передбачає надання студентам знань про сутність і сферу проектного управління, аналіз і синтез проектів, методи і засоби управління проектами, а також формування практичних навичок застосування інструментарію розробки та реалізації проектів з метою досягнення ефективного існування та розвитку підприємства.
Опис: Управління проектами в системі менеджменту організації. Обгрунтування доцільності проекту. Загальні підходи до планування і контролю проектів. Планування ресурсів, витрат і проектного бюджету. Контролювання виконання проекту. Управління ризиками в проектах. Управління якістю проектів. Управління персоналом у проектах.
Методи та критерії оцінювання: 1. Поточний контроль роботи студента:
- оцінювання знань студентів на практичних та лабораторних заняттях (оцінювання виконання ситуаційних вправ та завдань під час заняття; розв’язування аналітичних завдань; оцінювання участі в дискусіях, діловій грі, підведеннях підсумків з питань, що розглядаються на практичному занятті; представлення та обгрунтування результатів виконання лабораторних робіт відповідно до варіанту).
2. Підсумковий контроль: оцінювання знань студентів на екзамені, що передбачає:
- комп’ютерне тестування у Віртуальному навчальному середовищі за адресою https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=153;
- усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль (30%):
виконання та захист лабораторних робіт; виконання практичних завдань.
Підсумковий контроль (70%):
екзамен: контрольне тестування та усна компонента.
Зокрема, при оцінюванні повноти відповідей:
на 100 % оцінюється відповідь, яка характеризує глибоке розуміння сутності студентом проблематики, передбачає опрацювання додаткової інформації та засвідчує високий рівень засвоєння теоретичного матеріалу та подання оригінальних пропозицій чи рішень;
на 75 % оцінюється відповідь, яка характеризує достатній рівень засвоєння студентом теоретичного матеріалу, передбачає подання стандартних пропозицій чи рішень;
на 50 % оцінюється відповідь, яка характеризує достатній рівень засвоєння студентом теоретичного матеріалу, проте відповідь неповна за змістом або має окремі неточності в формулюваннях чи передбачає подання пропозицій чи рішень, які є недостатньо обґрунтованими;
на 25 % оцінюється відповідь, яка свідчить про низький рівень знання студентом матеріалу і розкриває зміст питання менше, ніж на 50% чи передбачає подання необґрунтованих пропозицій чи рішень.
Порядок та критерії виставляння оцінок:
88-100 балів – атестований з оцінкою «відмінно»;
71-87 балів – атестований з оцінкою «добре»;
50-70 балів – атестований з оцінкою «задовільно»;
26-49 балів – не атестований з оцінкою «незадовільно»;
0-26 балів – не атестований.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Meredith Jack R, Mantel Samuel J Jr, Shafer Scott M. Project Management: A Managerial Approach, 9th Edition / Jack R Meredith, Samuel J Mantel Jr, Scott M Shafer. – Wiley, 2018. – 600 p.
2. Петрович Й.М., Новаківський І.І. Управління інноваційними проектами: навч.посібник / Й.М. Петрович, І.І. Новаківський: навч. посібник; за заг. ред. Й.М. Петровича. – Львів.: Вид-во Львівської політехніки, 2016. – 316 с.
3. Козик В.В.. Практикум з управління проектами / В.В.Козик, І.Є.Тимчишин: Навч. посібник. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2012. – 180 с.
4. Lock D. Project Management (10th ed.) / D. Lock. – Taylor and Francis, 2020. – 574 p.
5. A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide)–7th Edition. Project Management Institute. Available at: https://www.pmi.org/pmbok-guide-standards/foundational/PMBOK.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).
Управління проєктами (курсовий проєкт)
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 7.075.01.E.018
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Гайванович Наталія Василівна
Семестр: 2 семестр
Форма навчання: денна
Завдання: Здатність оцінювати та забезпечувати якість виконуваних робіт. Навички міжособистісної взаємодії. Здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел. Здатність розробляти проекти та управляти ними. Здатність логічно і послідовно відтворювати та застосовувати знання з найновіших теорій, методів і практичних прийомів маркетингу. Здатність до проведення самостійних досліджень та інтерпретації їх результатів у сфері маркетингу. Здатність обирати і застосовувати ефективні засоби управління маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта на рівні організації, підрозділу, групи, мережі. Здатність здійснювати на належному рівні теоретичні та прикладні дослідження у сфері маркетингу. Здатність до організації та управління маркетинговими проектами.
Результати навчання: – планувати і здійснювати власні дослідження у сфері маркетингу, аналізувати його результати і обґрунтовувати ухвалення ефективних маркетингових рішень в умовах невизначеності;
– вміти розробляти стратегію і тактику маркетингової діяльності з урахуванням крос-функціонального характеру її реалізації;
– презентувати та обговорювати результати наукових і прикладних досліджень, маркетингових проектів державною та іноземною мовами;
– вміти підвищувати ефективність маркетингової діяльності ринкового суб’єкта на різних рівнях управління, розробляти проекти у сфері маркетингу та управляти ними;
– використовувати методи міжособистісної комунікації в ході вирішення колективних задач, ведення переговорів, наукових дискусій у сфері маркетингу;
– розуміти сутність та особливості застосування маркетингових інструментів у процесі прийняття маркетингових рішень;
– керувати маркетинговою діяльністю ринкового суб’єкта, а також його підрозділів, груп і мереж, визначати критерії та показники її оцінювання;
– формувати маркетингову систему взаємодії, будувати довгострокові взаємовигідні відносини з іншими суб’єктами ринку;
– збирати необхідні дані з різних джерел, обробляти і аналізувати їх результати із застосуванням сучасних методів та спеціалізованого програмного забезпечення;
– вміти демонструвати поглиблені знання теоретичних та методичних основ розроблення комплексного механізму реалізації маркетингових проектів;
– вміти визначати цільову аудиторію заходів просування, формувати та реалізувати медіа-кампанії на принципах омніканальності, визначати їхні проміжні та підсумкові результати.
– зрозуміле і недвозначне донесення власних висновків, а також знань та пояснень, що їх обгрунтовують, до фахівців і нефахівців, зокрема, до осіб, які навчаються.
– прийняття рішень у складних і непередбачуваних умовах, що потребує застосування нових підходів та прогнозування.
– відповідальність за розвиток професійного знання і практик, оцінку стратегічного розвитку команди
– здатність до подальшого навчання, яке значною мірою є автономним та самостійним.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: -
Кореквізити: Управління проектами
Короткий зміст навчальної програми: Передбачає надання студентам знань про сутність і сферу проектного управління, аналіз і синтез проектів, методи і засоби управління проектами, а також формування практичних навичок застосування інструментарію розробки та реалізації проектів з метою досягнення ефективного існування та розвитку підприємства.
Опис: Структура КР:
Вступ. Загальна характеристика проєкту. Організаційна структура проєкту. Структуризація проєкту. Часове планування проєкту. Управління ризиками. Управління якістю проєкту. Висновки.
Методи та критерії оцінювання: Методи контролю знань та умінь студента при вивченні дисципліни включають:
1. Поточний контроль роботи студента:
- оцінювання виконання розділів курсового проекту;
2. Підсумковий контроль: Складання заліку (усної компоненти)
Усна компонента:
- презентація студентом виконаного курсового проекту
- усне опитування.
Критерії оцінювання результатів навчання: Підсумковий контроль (100%, залік): виконання і захист курсового проекту.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Meredith Jack R, Mantel Samuel J Jr, Shafer Scott M. Project Management: A Managerial Approach, 9th Edition / Jack R Meredith, Samuel J Mantel Jr, Scott M Shafer. – Wiley, 2020. – 600 p.
2.. Lock D. Project Management (10th ed.) / D. Lock. – Taylor and Francis, 2020. – 574 p.
3. A Guide to the Project Management Body of Knowledge (PMBOK® Guide)–7th Edition. Project Management Institute. Available at: https://www.pmi.org/pmbok-guide-standards/foundational/PMBOK.
4. Блага Н.В. Управління проєктами : навч. посібник. Львів : Львівський державний університет внутрішніх справ, 2021. 152 с.
5. Тарасюк Г.М. Управління проектами. Навч. посібник. - 2023 - 320 с.
6. Петрович Й.М., Новаківський І.І. Управління інноваційними проектами: навч.посібник / Й.М. Петрович, І.І. Новаківський: навч. посібник; за заг. ред. Й.М. Петровича. – Львів.: Вид-во Львівської політехніки, 2018. – 316 с.
7. Козик В.В.. Практикум з управління проектами / В.В.Козик, І.Є.Тимчишин: Навч. посібник. – Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2017. – 180 с.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою:
вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112
E-mail: nolimits@lpnu.ua
Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).