Живопис, рисунок, скульптура, частина 3 (комп'ютерне моделювання)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.00.O.072
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Дизайн та основи архітектури
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Живопис, рисунок, скульптура, частина 3 (комп'ютерне моделювання) (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.00.O.075
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Архітектурне проектування
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Живопис, рисунок, скульптура, частина 3 (комп'ютерне моделювання) (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.00.O.078
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Дизайн архітектурного середовища
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Живопис, рисунок, скульптура, частина 3 (комп'ютерне моделювання) (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.00.O.079
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Містобудування
Лектор: Соломія Щегольська Роман Любицький
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Мета вивчення дисципліни: Опанування студентами навиків основ комп’ютерного моделювання власних архітектурних вирішень використовуючи професійне програмне забезпечення для архітектурної діяльності. Ознайомлення із сучасними тенденціями розвитку програмного забезпечення для архітекторів, їх особливостей та відмінностей.
Завдання: У відповідності з поставленою метою, студенти в межах курсу повинні виконати наступні завдання: • Вивчити функціональні можливості професійних програмних продуктів, які орієнтовані на цифрову графічну подачу архітектурно-містобудівних вирішень. • Проаналізувати сучасні проекти (конкурсні, концептуальні, ескізні) та виявити авторські прийоми цифрової графічної подачі архітектурних вирішень видатних архітектурних фірм. • Опанувати на практиці методи цифрової графічної подачі архітектурних проектів використовуючи сучасне програмне забезпеченням для архітектурної діяльності. • Розробити комплект цифрових площинних та об’ємних зображень, які відображають авторську архітектурну пропозицію студента (громадська будівля, або житловий об’єкт середньої поверховості). Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у студентів необхідних компетентностей: загальні компетентності: • Володіння культурою мислення, здатність до узагальнення, аналізу, сприйняття інформації, постановки мети і вибору шляхів її досягнення. • Володіння основними засобами, методами і способами отримання, зберігання, переробки інформації. • Здатність враховувати основні естетичні категорії, закони архітектурної композиції, етнічні, соціокультурні, економічні, технологічні, природні та екологічні принципи і прийоми будівництва. • Здатність до самонавчання, до самовдосконалення та продовження професійного розвитку. • Уміння раціонально організувати власну діяльність та ефективно розпоряджатися власним часом. фахові компетентності: • Базові знання в галузі архітектури та містобудування, необхідні для освоєння професійно-орієнтованих дисциплін; • Компетентність у сучасних архітектурних теоріях та доктринах; • Компетентність у сучасних концепціях у містобудуванні; • Компетентність у виконанні архітектурних та містобудівних робочих креслень; • Компетентно виконувати архітектурно-містобудівельну документацію об’єктів архітектури та містобудування; • Компетентність у проектуванні об’єктів різної типології – житла, громадських будівель, промислових споруд та містобудівних комплексів;
Результати навчання: Результати навчання даної дисципліни деталізують такі програмні результати навчання: знання: • Знання основ професійно орієнтованих дисциплін спеціальності «191 Архітектура і містобудування»; • Знання технології проектного процесу в архітектурі і містобудуванні; • Знання вимог щодо виконання робочої проектної документації в галузі архітектури та містобудування на рівні, що дозволяє працевлаштування за фахом. вміння: • Вміти вручну виконувати ескізи проектованих об’єктів, їх робочі і демонстраційні макети, розробляти комп’ютерні моделі, візуалізації та анімації. • Вміти виконувати необхідні для проектування розрахункові роботи, в тому числі з використанням комп’ютерних технологій, • Вміти складати описи проведених передпроектних досліджень, готувати презентацію проектів, доповідей по проектах, в тому числі з використанням сучасних офісних інформаційних технологій, текстових і графічних редакторів, засобів друку. • Вміти виконувати окремі види робочої проектної документації вручну і з використанням програмних систем комп’ютерного проектування. автономія і відповідальність: • Здатність адаптовуватись до нових ситуацій та приймати відповідні рішення; • Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань; • Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягти поставленої мети
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Архітектурне проектування, Комп'ютерні технології в архітектурному проектуванні, Комп'ютерна архітектурна графіка
Короткий зміст навчальної програми: У рамках дисципліни проводиться ознайомлення із сучасними тенденціями розвитку програмного забезпечення для архітекторів, їх особливостей та відмінностей на прикладі виконаних проектів передових архітектурних фірм. Студенти освоюють технології комп’ютерного моделювання власних архітектурних вирішень використовуючи професійне програмне забезпечення для архітектурної діяльності. . На практичних заняттях відпрацьовуються навики роботи із спеціалізованим програмним забезпеченням та способи його застосування для виконання конкретних креслень, схем та зображень, які відображають авторську архітектурну концепцію.
Опис: 1. Вибір програмного забезпечення для роботи та виконання завдань. Огляд портфоліо. 2. Виконання схем вирішень генерального плану території об’єкта; 3. Виконання схем планів поверхів будівлі; 4. Розробка фасадів будівлі з прилеглою територією; 5. Розробка розрізів по будівлі; 6. Виконання планів даху; 7. Розробка 3D моделі будівлі; 8. Робота із візуалізацією екстер’єру будівлі у реалістичній комп’ютерній графіці або методом фотоколажу. 9. Оптимізація роботи у ПЗ BIM - формування автоматичних експлікацій, специфікацій, формування альбому креслень.
Методи та критерії оцінювання: На початку занять студент обирає та погоджує із викладачем власний завершений архітектурний проект (дачний будинок, індивідуальний житловий будинок), до якого протягом практичних занять студент розробляє 3D BIM модель та комплект креслень, які відображають авторську архітектурну пропозицію студента. Комплект цих матеріалів формується у альбом, та оцінюється як форма контрольної роботи (максимум 70 балів). Кожний етап роботи оцінюється окремо. Семестрова оцінка є сумою всіх оцінок отриманих протягом семестру: • Поточний контроль (30%): презентації на кожному практичному занятті, які відображають процес виконання проекту протягом семестру. • Контрольна робота (70%): альбом, який складається із виконаних індивідуальних графічних завдань протягом семестру. Індивідуальне завдання повинне бути погодженим із викладачем. Склад альбому: 1 – схема вирішень генерального плану території об’єкта; 2 – схема планів поверхів будівлі; 3 – фасад будівлі з прилеглою територією; 4 - розрізи по будівлі; 5 - план даху; 6 – 3D модель будівлі; 7 – візуалізації екстер’єру будівлі у реалістичній комп’ютерній графіці або методом фотоколажу.
Критерії оцінювання результатів навчання: Поточний контроль - 30 б (виконання із презентацією завдань протягом семестру) Контрольна робота - 70 б (альбом, який складається із виконаних індивідуальних графічних завдань протягом семестру та здається наприкінці семестру). Разом - 100 б.
Порядок та критерії виставляння балів та оцінок: 100–88 балів – («відмінно») виставляється за високий рівень знань (допускаються деякі неточності) навчального матеріалу компонента, що міститься в основних і додаткових рекомендованих літературних джерелах, вміння аналізувати явища, які вивчаються, у їхньому взаємозв’язку і роз витку, чітко, лаконічно, логічно, послідовно відповідати на поставлені запитання, вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 87–71 бал – («добре») виставляється за загалом правильне розуміння навчального матеріалу компонента, включаючи розрахунки , аргументовані відповіді на поставлені запитання, які, однак, містять певні (неістотні) недоліки, за вміння застосовувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 70 – 50 балів – («задовільно») виставляється за слабкі знання навчального матеріалу компонента, неточні або мало аргументовані відповіді, з порушенням послідовності викладення, за слабке застосування теоретичних положень під час розв’язання практичних задач; 49–26 балів – («не атестований» з можливістю повторного складання семестрового контролю) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння застосувати теоретичні положення під час розв’язання практичних задач; 25–00 балів – («незадовільно» з обов’язковим повторним вивченням) виставляється за незнання значної частини навчального матеріалу компонента, істотні помилки у відповідях на запитання, невміння орієнтуватися під час розв’язання практичних задач, незнання основних фундаментальних положень.
Рекомендована література: 1. Основи комп’ютерного моделювання архітектурних об’єктів (частина І): метод. Вказівки до практичних занять та індивідуальних завдань для студентів базового напряму 1201 “Архітектура” спеціальностей 120101 “Архітектура будівель і споруд”, 120102 “Містобудування”, 120103 “Дизайн архітектурного середовища” / уклад.: С. П. Тупісь, М. М. Грицак, Р.І. Любицький, С. Б. Солан – Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 40 с. 2. Опрацювання тематичної карти демографії району із застосуванням ГІС технологій (на прикладі програмного пакету ArcGIS for Desktop): метод. вказівки до практичних занять та індивідуальних завдань для студентів спеціальності 191 “Архітектура і містобудування” спеціалізації 0201 “Містобудування” та 0202 “Ландшафтна архітектура” / Уклад.: Р.І. Любицький, М.М. Грицак, С.Б. Солан – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2016. – 28 с. 3. Комп’ютерні технології в містобудівельному проектуванні (частина І): Методичні вказівки до практичних занять та індивідуальних завдань для студентів базового напряму 060102 “Архітектура” спеціальності 8.06010202 “Містобудування” / Укл.: А.В. Гоблик, С.П. Тупісь. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 36 с. 4. Комп’ютерні технології в містобудівельному проектуванні (частина ІІ): Методичні вказівки до практичних занять та індивідуальних завдань для студентів базового напряму 060102 “Архітектура” спеціальності 8.06010202 “Містобудування” / Укл.: А.В. Гоблик, С.П. Тупісь. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2011. – 24 с. 5. Cardoso J. 3D Photorealistic Rendering: Interiors & Exteriors with V-Ray and 3ds Max / Jamie Cardoso. – Boca Raton: CRC Press, 2017. – 566 p. 6. MacKenzie S. ArchiCAD 19 – The Definitive Guide / S. MacKenzie, A. Rendek. – Birmingham: Packt Publishing, 2015. – 318 p. 7. Maantay J. GIS for the Urban Environment / J. Maantay, J. Ziegler. – Redlands: ESRI Press, 2006. – 596 p.
Уніфікований додаток: Національний університет «Львівська політехніка» забезпечує реалізацію права осіб з інвалідністю на здобуття вищої освіти. Інклюзивні освітні послуги надає Служба доступності до можливостей навчання «Без обмежень», метою діяльності якої є забезпечення постійного індивідуального супроводу навчального процесу студентів з інвалідністю та хронічними захворюваннями. Важливим інструментом імплементації інклюзивної освітньої політики в Університеті є Програма підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників та навчально-допоміжного персоналу у сфері соціальної інклюзії та інклюзивної освіти. Звертатися за адресою: вул. Карпінського, 2/4, І-й н.к., кімн. 112 E-mail: nolimits@lpnu.ua Websites: https://lpnu.ua/nolimits https://lpnu.ua/integration
Академічна доброчесність: Політика щодо академічної доброчесності учасників освітнього процесу формується на основі дотримання принципів академічної доброчесності з урахуванням норм «Положення про академічну доброчесність у Національному університеті «Львівська політехніка» (затверджене вченою радою університету від 20.06.2017 р., протокол № 35).

Живопис, рисунок, скульптура, частина 3 (комп'ютерне моделювання) (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.00.O.076
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Архітектурне проектування та інженерія
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна

Живопис, рисунок, скульптура, частина 3 (комп'ютерне моделювання) (курсова робота)

Спеціальність: Архітектура та містобудування
Код дисципліни: 6.191.00.O.077
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Архітектура та реставрація
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна