Системне проектування

8.122.00.03 Системне проектування
Кваліфікація: Магістр з комп'ютерних наук
Рік вступу: 2022
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1 рік і 4 місяці
Інститут: Інститут комп'ютерних наук та інформаційних технологій
Кількість кредитів: 90 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Інформаційні технології
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Програмні результати навчання: - мати спеціалізовані концептуальні знання, що включають сучасні наукові здобутки у сфері комп’ютерних наук і є основою для оригінального мислення та проведення досліджень, критичне осмислення проблем у сфері комп’ютерних наук та на межі галузей знань; - мати спеціалізовані уміння/навички розв’язання проблем комп’ютерних наук, необхідні для проведення досліджень та/або провадження інноваційної діяльності з метою розвитку нових знань та процедур; - зрозуміло і недвозначно доносити власні знання, висновки та аргументацію у сфері комп’ютерних наук до фахівців і нефахівців, зокрема до осіб, які навчаються; - управляти робочими процесами у сфері інформаційних технологій, які є складними, непередбачуваними та потребують нових стратегічних підходів; - оцінювати результати діяльності команд та колективів у сфері інформаційних технологій, забезпечувати ефективність їх діяльності; - розробляти концептуальну модель інформаційної або комп’ютерної системи; - розробляти та застосовувати математичні методи для аналізу інформаційних моделей; - розробляти математичні моделі та методи аналізу даних (включно з великим); - розробляти алгоритмічне та програмне забезпечення для аналізу даних (включно з великими); - проектувати архітектурні рішення інформаційних та комп’ютерних систем різного призначення; - створювати нові алгоритми розв’язування задач у сфері комп’ютерних наук, оцінювати їх ефективність та обмеження на їх застосування; - проектувати та супроводжувати бази даних та знань; - оцінювати та забезпечувати якість інформаційних та комп’ютерних систем різного призначення; - тестувати програмне забезпечення; - виявляти потреби потенційних замовників щодо автоматизації обробки інформації; - виконувати дослідження у сфері комп’ютерних наук; - виявляти та усувати проблемні ситуації в процесі експлуатації програмного забезпечення, формулювати завдання для його модифікації або реінжинірингу; - збирати, формалізувати, систематизувати і аналізувати потреби та вимоги до інформаційної або комп’ютерної системи, що розробляється, експлуатується чи супроводжується; - аналізувати сучасний стан і світові тенденції розвитку комп’ютерних наук та інформаційних технологій; - ідентифікувати із заданою точністю засобами прикладних математичних пакетів структуру і параметри дискретних моделей інтелектуальних вбудованих систем на основі опису їх апаратної та програмної частини; - розробляти прототипи адаптивного користуваць¬кого інтерфейсу для забезпечення людино-машинної взаємодії із інформаційною системою, які скоротять тривалість первинного навчання користувача та зменшать кількість його помилок; - оцінювати адекватність застосування моделей, які використовуються в інтерактивній системі підтримки прийняття рішень, щодо поданого набору неструктурова¬них даних із урахуванням умов невизначеності та ризиків.
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня