Управління ризиками у маркетингу і логістиці

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.04.E.126
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент, доцент кафедри МЛ Шандрівська Олена Євгенівна.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: ПРН 2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності. ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв'язання практичних завдань у сфері маркетингу. ПРН 9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінсьуких рішень. ПРН 10. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінсьуких рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб'єкта ПРН 14. Виконувати функціональні обов'язки в групі, пропонувати обгрунтовані маркетингові рішення ПРНС 4. 1. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, оцінювати ризики прийняття управлінських рішень з метою удосконалення упралвіння процесом продажу. КОМ1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. АіВ2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та / або груп осіб АіВ3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: -Інтернет-маркетинг; -Управління маркетингом; -Нейромаркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Передбачає надання студентам знань про сутність, значення і функції ризиків, які можуть виникати при здійсненні підприємницької діяльності з використанням маркетингових інструментів і концепції маркетингу, а також формування практичних навичок щодо аналізу, оцінювання та моделювання ризиків в різних ринкових ситуаціях і управління ними під час прийняття рішень стосовно маркетингової діяльності різноманітних ринкових об’єктів і логістичних систем.
Методи та критерії оцінювання: - Поточний контроль: Усне та письмове опитування, виконання індивідуальних завдань: 30 балів -Екзаменаційний контроль: 70 балів, (в т. ч. усна компонена - 15 балів).
Рекомендована література: 1. Герасименко О. М. Ризик-орієнтований підхід до забезпечення економічної безпеки підприємства : концептуальні засади : монографія. / О. М. Герасименко. Черкаси. Видав.: О. Третяков. 2019 - 364 с. 2. Занора В. О., Войтко С. В. Управління підприємствами: планування технологічних витрат, ризик - менеджмент, мотивування прийняття управлінських рішень: навч. посіб. Київ: КПІ ім. Ігоря Сікорськогого, вид – во «Політехніка, 2017 - 150 с. 3. Посохов І. М., Управління ризиками у підприємництві: навчальний посібник. Харків : НТУ «ХПІ», 2015. 220 c. 4. Слатвінський М. А. Ризик-менеджмент у фінансовій сфері: навч. посібник / МОН України, Уманський ДПУ імені Павла Тичини; уклад. М.А. Слатвінський. Умань: Візаві, 2017 - 395 с. 5. Сучасні економіко-правові ризик-орієнтовані засоби регулювання розвитку ринку фінансових послуг : монографія (за редакцією Н. М. Внукової, С. В. Глібка), Харків 2020 - 305 с.