Контент-маркетинг

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.04.E.124
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., Капраль О.Р.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. 2. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. 3.Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. 4. Здатність продемонструвати знання у сфері Інтернет маркетингу. 5. Управляти продажами у сфері товарів та послуг, просувати торгову марку у мережі Інтернет, використовувати можливості SEO сайту та SMM-маркетингу для підвищення ефективності збутових зусиль підприємства. 6. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. 7. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію. 8. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб 9. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: - маркетинг закупівель - логістика
Короткий зміст навчальної програми: - Теоретичні основи аналізу контент-маркетингу - Розробка та просування контенту - Стратегія контент-маркетингу та її ефективність - Створення та оптимізація контент-текстів. Текст як інструмент контент-маркетингу - Контент-маркетинг соціальних мереж - Контент-маркетинг електронних повідомлень - Контент-маркетинг блогів - Контент-маркетинг у ЗМ - Специфіка розвитку контент-маркетингу в Україні
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (ПК) 100 балів: Усне опитування :10 балів Письмове опитування:20 балів Виконання практичних завдань: 30 балів Виконання лабораторних робіт: 20 балів Поточні контрольні роботи: 20 балів
Рекомендована література: 1. Content Marketing Institute Official Webpage (2012) What is Content Marketing? [Електронний ресурс]/ — Режим доступу: http://contentmarketinginstitute.com/what-is-content-marketing/ 2. Маркетинг и продвижение в социальных сетях (SMM) (2012) [Електронний ресурс]/ — Режим доступу: http://www.paprikapromo.ru/services/smm 3. Кузнецова С. 10 советов по созданию контента, который люди будут расшаривать / С. Кузнецова //Texterra [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://texterra.ru/blog/10-sovetov-po-sozdaniyu-kontenta-kotoryy-lyudi-budut-rassharivat.html 4. Каплунов Д. А. Контент, маркетинг и рок-н-ролл. Книга-муза для покорения клиентов в нтернете / Каплунов Д. А.. М.: МИиФ. – 2017. - 384с.