Контент-маркетинг
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.04.E.124
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., Капраль О.Р.
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання
практичних завдань у сфері маркетингу.
2. Визначати функціональні області маркетингової діяльності
ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління,
розраховувати відповідні показники, які характеризують
результативність такої діяльності.
3.Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати
обґрунтовані маркетингові рішення.
4. Здатність продемонструвати знання у сфері Інтернет маркетингу.
5. Управляти продажами у сфері товарів та послуг, просувати торгову марку у мережі Інтернет, використовувати
можливості SEO сайту та SMM-маркетингу для підвищення
ефективності збутових зусиль підприємства.
6. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності.
7. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
8. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або
груп осіб
9. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
- маркетинг закупівель
- логістика
Короткий зміст навчальної програми: - Теоретичні основи аналізу контент-маркетингу
- Розробка та просування контенту
- Стратегія контент-маркетингу та її ефективність
- Створення та оптимізація контент-текстів. Текст як інструмент контент-маркетингу
- Контент-маркетинг соціальних мереж
- Контент-маркетинг електронних повідомлень
- Контент-маркетинг блогів
- Контент-маркетинг у ЗМ
- Специфіка розвитку контент-маркетингу в Україні
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (ПК) 100 балів:
Усне опитування :10 балів
Письмове опитування:20 балів
Виконання практичних завдань: 30 балів
Виконання лабораторних робіт: 20 балів
Поточні контрольні роботи: 20 балів
Рекомендована література: 1. Content Marketing Institute Official Webpage (2012) What is Content Marketing? [Електронний ресурс]/ — Режим доступу: http://contentmarketinginstitute.com/what-is-content-marketing/
2. Маркетинг и продвижение в социальных сетях (SMM) (2012) [Електронний ресурс]/ — Режим доступу: http://www.paprikapromo.ru/services/smm
3. Кузнецова С. 10 советов по созданию контента, который люди будут расшаривать / С. Кузнецова //Texterra [Електронний ресурс]. — Режим доступу: https://texterra.ru/blog/10-sovetov-po-sozdaniyu-kontenta-kotoryy-lyudi-budut-rassharivat.html
4. Каплунов Д. А. Контент, маркетинг и рок-н-ролл. Книга-муза для покорения клиентов в нтернете / Каплунов Д. А.. М.: МИиФ. – 2017. - 384с.