Маркетинг фінансових послуг

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.100
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Таранський Ігор Петрович
Семестр: 8 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію. Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. Здатність продемонструвати знання особливостей різних видів товарів та послуг, типів ринку та їх впливу на маркетингову діяльність організації. Здатність організовувати ефективний процес закупівлі з урахуванням міжнародного досвіду функціонування системи управління якістю послуг. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Маркетинг закупівель, Логістика Кореквізити: –
Короткий зміст навчальної програми: Сутність, визначення та класифікація фінансових послуг. Маркетинг у сфері фінансових послуг. Маркетингова інформаційна система (МІС) і система маркетингових досліджень фінансово-кредитних організацій. Вивчення попиту і сегментація ринку Державне регулювання на ринку фінансових послуг. Продуктова стратегія. Організаційні структури фінансово-кредитних організацій. Процес контролю маркетингових заходів.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях. Підсумковий контроль (70%): екзамен.
Рекомендована література: 1. Іванова Л.О., Семак Б.Б., Вовчанська О.М. Маркетинг послуг : навч. посіб. Львів : Вид-во Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с. 2. Буднікевич І. М. Маркетинг у галузях і сферах діяльності: навч. посіб. К. : Центр учбової літератури, 2019. 536 с. 3. Маркетинг у банках: навч. посіб. Безус Р.М. та ін., Дніпро : Журфонд, 2019. 320 с. 4. Фінансовий ринок: навч. посіб. / С. С. Арутюнян та ін. К : Гуляева В. М., 2018. 484 с. 5. «4Р» маркетингу страхових компаній : монографія / О.В. Козьменко, С. М. Козьменко, Т. А. Васильєва, Д. Р. Абрамітова, К. В. Багмет. Суми : Унів. кн., 2014. 431 c.