Маркетинг туристичних послуг

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.094
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Балик У.О.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування та розвиток у студентів компетентностей - ІНТ. Здатність розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми під час професійної діяльності у сфері маркетингу або у процесі навчання, що передбачає застосування оптимальних маркетингових підходів і методів та характеризується комплексністю та невизначеністю умов. загальні компетентності: - ЗК 5. Здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в області навчання та адміністрування. - ЗК 13. Навички використання інформаційних та комунікативних технологій, впровадження комп’ютерних програм та використання існуючих.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: – пререквізит: маркетинг послуг; – кореквізити: обслуговування клієнта у сфері послуг.
Короткий зміст навчальної програми: Суть, зміст, основні поняття маркетингу в туризмі. Концепція маркетингу в туризмі. Маркетингові дослідження – основа визначення ринкових можливостей туристичного підприємства. Маркетингові дослідження туристичного продукту. Сегментація ринку туристичних послуг. Маркетингова цінова стратегія туристичного підприємства. Маркетингова комунікаційна стратегія туристичного підприємства. Фірмовий стиль туристичного підприємства. Маркетинг у різних галузях туризму. Маркетинг інформаційних послуг в туризмі.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (100): виконання та захист лабораторних робіт (60%); виконання та захист індивідуальної контрольної роботи (20%); контрольне тестування (20%).
Рекомендована література: – Ткаченко Л.В. Маркетинг послуг. Підручник. - Київ: Центр навчальної літератури, 2013. – 192 с. – Пащук О.В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2011. – 560 с. – Кулибанова В.В. Маркетинг: сервисная деятельность. – СПб.: Питер, 2010. – 240 с. – Кристофер Лавлок. Маркетинг услуг: персонал, технологии, стратегии. – 4-е изд. - СПб.: Издательский дом «Вильямс», 2013. – 983 с. – Вачевський М.В., Скотний В.Г. Маркетинг в сферах послуг: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2014. – 232 с. – Пащук О.В. Маркетинг послуг: стратегічний підхід: Навчальний посібник. – К.: ВД «Професіонал», 2012. – 560 с. – Вачевський М.В., Скотний В.Г. Маркетинг в сферах послуг: Навчальний посібник. – Київ: «Центр навчальної літератури», 2010. – 232 с.