Маркетинг закупівель

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.093
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Гринів Н.Т.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. 2. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію. 3. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. 4. Здатність продемонструвати знання особливостей різних видів товарів та послуг, типів ринку та їх впливу на маркетингову діяльність організації. 5. Здатність організовувати ефективний процес закупівель з урахуванням міжнародного досвіду функціонування системи управління якістю послуг. 6. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. 7. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб. 8. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити: Логістика - кореквізити: Маркетинг фінансових послуг
Короткий зміст навчальної програми: Предмет, об’єкт і завдання маркетингу закупівель. Дослідження ринку сировини і матеріалів, визначення потреби в матеріально-технічних ресурсах. Організація закупівель (централізована, децентралізована). Профіль компанії (промислові, фінансові і т.д.). Політика в області закупівель (лізинг, комплектні поставки, часткова передоплата, відстрочка платежу тощо). Критерій закупівель (якість, рівень обслуговування, ціна, строки поставки). Складання плану закупівель, пошук та вибір постачальників. Взаємні закупівлі, у тому числі закупівлі з давальницької сировини. Складання замовлення. Складання угод з постачальниками, транспортними організаціями на поставку сировини і матеріалів. Приймання матеріальних ресурсів на склади. Встановлення ліміту на матеріали та оформлення документів для видачі матеріалів. Контроль за станом норм виробничих запасів. Забезпечення зберігання матеріальних ресурсів. Використання технології лізингу (оренди). Участь у виставках, ярмарках.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування, розв'язування задач. - підсумковий контроль (70%, екзамен): семестровий контроль.
Рекомендована література: 1. Балабанова Л.В., Костенко Л.О. Маркетинг закупівельної діяльності. Донецьк: Дон Дует, 2012. 90 с. 2. Балабанова Л.В., Логвіна Ю.М. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю: монографія. Донецьк: ДонНУЕТ. 2012. 250 с. 3. Безугла Л.С., Демчук Н.І. Маркетинг закупівель: навч. посіб. Видавець Біла К.О., 2019. 240 с. 4. Бровдій А.М. Організація публічних закупівель: навч. посібник; Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2018. 183 с. 5. Єрмошенко М.М., Ерохін С.А., Базилюк А.В. Маркетинг: підручник. К.: Нац. акад. Управління. 2011. 631 с. 6. Зінь Е.А., Турченюк М.О. Планування діяльності підприємства. К.: ВД Професіонал. 2004. 320 с. 7. Морозов В.В. Основи закупівель товарів, робіт та послуг в проектах: (Тендерні процедури та контракти): Навч. посіб. К.: Таксон, 2013. 744 с.

Маркетинг закупівель

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.04.E.118
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Гринів Н.Т.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. 2. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. 3. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки. 4. Здатність організовувати ефективний процес закупівель, розробляти пропозиції щодо формування та удосконалення логістичних систем, здійснювати оцінку економічної ефективності логістичних рішень на основі даних SRM-системи. 5. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. 6. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб. 7. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити: Логістика - кореквізити: Контент маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Предмет, об’єкт і завдання маркетингу закупівель. Дослідження ринку сировини і матеріалів, визначення потреби в матеріально-технічних ресурсах. Організація закупівель (централізована, децентралізована). Профіль компанії (промислові, фінансові і т.д.). Політика в області закупівель (лізинг, комплектні поставки, часткова передоплата, відстрочка платежу тощо). Критерій закупівель (якість, рівень обслуговування, ціна, строки поставки). Складання плану закупівель, пошук та вибір постачальників. Взаємні закупівлі, у тому числі закупівлі з давальницької сировини. Складання замовлення. Складання угод з постачальниками, транспортними організаціями на поставку сировини і матеріалів. Приймання матеріальних ресурсів на склади. Встановлення ліміту на матеріали та оформлення документів для видачі матеріалів. Контроль за станом норм виробничих запасів. Забезпечення зберігання матеріальних ресурсів. Використання технології лізингу (оренди). Участь у виставках, ярмарках.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування, розв'язування задач. - підсумковий контроль (70%, екзамен): семестровий контроль.
Рекомендована література: 1. Балабанова Л.В., Костенко Л.О. Маркетинг закупівельної діяльності. Донецьк: Дон Дует, 2012. 90 с. 2. Балабанова Л.В., Логвіна Ю.М. Стратегічне управління маркетинговою діяльністю: монографія. Донецьк: ДонНУЕТ. 2012. 250 с. 3. Безугла Л.С., Демчук Н.І. Маркетинг закупівель: навч. посіб. Видавець Біла К.О., 2019. 240 с. 4. Бровдій А.М. Організація публічних закупівель: навч. посібник; Харків: ХНУМГ ім. О. М. Бекетова, 2018. 183 с. 5. Єрмошенко М.М., Ерохін С.А., Базилюк А.В. Маркетинг: підручник. К.: Нац. акад. Управління. 2011. 631 с. 6. Зінь Е.А., Турченюк М.О. Планування діяльності підприємства. К.: ВД Професіонал. 2004. 320 с. 7. Морозов В.В. Основи закупівель товарів, робіт та послуг в проектах: (Тендерні процедури та контракти): Навч. посіб. К.: Таксон, 2013. 744 с.