Управління якістю послуг

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.097
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Балик У.О.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними. - Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел. - Уміння працювати самостійно і в команді, здатність комунікувати з колегами з питань галузі щодо наукових досягнень, як на загальному рівні, так і на рівні спеціалістів. - Підприємницький дух, ініціативність через здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в управлінні наукою та в області ділового адміністрування. - Орієнтація на збереження навколишнього середовища.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: Управління продажами товарів, Товарознавство, Формування програми соціальної відповідальності бізнесу - кореквізити: Управління ризиками в маркетингу
Короткий зміст навчальної програми: Сутність управління якістю та його сучасна концепція. Еволюція підходів до управління якістю. Функції управління якістю. Методи та інструменти управління якістю. Економіка якості. Концепція TQM – як ефективний спосіб управління бізнесом. Премії з якості. Стандартизація вимог до якості. Міжнародні стандарти ISO, QS, GMP. Побудова системи управління якістю у відповідності з вимогами стандартів ISO серії 9000. Порядок та процедура сертифікації систем управління якістю. Правове забезпечення процесів управління якістю.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (100): виконання та захист лабораторних робіт (60%); виконання та захист індивідуальної контрольної роботи (20%); контрольне тестування (20%).
Рекомендована література: 1. Всеобщее управление качеством: Учебник для вузов / О.П. Глудкин, Н.М.Горбунов, А.И.Гуров, Ю.В.Зорин. Под ред.О.П.Глудкина. – М.: Горячая линия - Телеком, 2011. – 600 с. 2. Лапидус В.А. Всеобщее качество (TQM) /Гос.ун-т управления; Нац. фонд подготовки кадров. – М.: ОАО «Типография «Новости», 2010. – 432 с. 3. Огвоздин В.Ю. Управление качеством. Основы теории и практики: Учебное пособие. – М.: Изд-во «Дело и сервис», 2012. – 160с. 4. Окрепилов В.В. Управление качеством: Учебник. – М.: Экономика, 2008. – 639 с. 5. Фомичев С.К., Старостина А.А., Скрябина Н.И. Основы управления качеством: Учеб. пособие. – К.: МАУП, 2010. – 196с.

Управління якістю послуг

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.03.E.109
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н. Балик У.О.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: В результаті вивчення дисципліни, фахівець повинен: - Здатність навчатися, сприймати набуті знання в предметній області та інтегрувати їх із уже наявними. - Здатність здійснювати пошук та аналізувати інформацію з різних джерел. - Уміння працювати самостійно і в команді, здатність комунікувати з колегами з питань галузі щодо наукових досягнень, як на загальному рівні, так і на рівні спеціалістів. - Підприємницький дух, ініціативність через здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в управлінні наукою та в області ділового адміністрування. - Орієнтація на збереження навколишнього середовища.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: Управління продажами товарів, Товарознавство, Формування програми соціальної відповідальності бізнесу - кореквізити: Управління ризиками в маркетингу
Короткий зміст навчальної програми: Сутність менеджменту якості та його сучасна концепція. Еволюція підходів до управління якістю. Функції управління якістю. Методи та інструменти управління якістю. Економіка якості. Концепція TQM – як ефективний спосіб управління бізнесом. Премії з якості. Стандартизація вимог до якості. Міжнародні стандарти ISO, QS, GMP. Побудова системи менеджменту якості у відповідності з вимогами стандартів ISO серії 9000. Порядок та процедура сертифікації систем менеджменту якості. Правове забезпечення процесів управління якістю.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (100): виконання та захист лабораторних робіт (60%); виконання та захист індивідуальної контрольної роботи (20%); контрольне тестування (20%).
Рекомендована література: 1. Басаков М.И. Сертификация продукции и услуг с основами стандартизации и метрологии: Учебное пособие. – Ростов н/Д.: МарТ, 2010. – 256 с. 2. Басовский Л.Е., Протасьев В.Б. Управление качеством: Учебник. – М.: ИНФРА-М, 2010. – 212 с. 3. Бичківський Роман Управління якістю: Навч.посібник. – Львів: ДУ “Львівська політехніка”, 2000. – 329 с. 4. Варакута С.А. Управление качеством продукции: Учебное пособие. – М.: ИНФРА – М, 2011. – 207 с. 5. Герчикова И.Н. Международные экономические организации: регулирование мирохозяйственных связей и предпринимательской деятельности: Учебное пособие. – М.: Консалтбанкир, 2011. – 624 с.