Паблік рілейшнз у маркетингу (курсовий проєкт)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.098
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н. Балик У.О.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - Уміння бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях. - Здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в області навчання та адміністрування. - Знання та розуміння предметної області та розуміння фаху. - Навички використання інформаційних та комунікативних технологій, впровадження комп’ютерних програм та використання існуючих. - Уміння мотивувати людей та рухатися до спільних цілей
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: маркетингова політика комунікацій - кореквізити: мистецтво ведення переговорів
Короткий зміст навчальної програми: Паблік рілейшнз у бізнесі. Паблік рілейшнз на підприємстві. Маркетингові дослідження в організації зв’язків з громадськістю для бізнесу. Засоби організації зв’язків з громадськістю у бізнесі. Управління PR-кампаніями у бізнесі. Моделювання процесу комунікативного впливу зв’язків з громадськістю на економічну поведінку ринкових суб’єктів. Іміджелогія у бізнес-ПР. Паблік рілейшнз у конфліктних та кризових ситуаціях.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (100): виконання та захист лабораторних робіт (60%); виконання та захист індивідуальної контрольної роботи (20%); контрольне тестування (20%).
Рекомендована література: 1. Бодуан Ж. П. Управление имиджем компании. Паблик рилейшнз: предмет и мастерство: Пер. с фр. – М.: Консалтинговая группа „ИМИДЖ-контакт”: ИНФРА-М, 2011. 2. Королько В.Г. Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика: Підручник, 2-е вид.доп. – К.: Вид.дім „Скарби”, 2011. – 400 с. 3. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга / Пер. с англ - 2-е европ.изд. - К.; М.; СПб.: Издат. дом. «Вильямс», 2008. -1056с. 4. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент/ Пер. с англ. Под ред. Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. — Спб.: Питер, 2011. — 752 с. 5. Моисеев В.А. Паблик рилейшнз — средство социальной коммуникации. Теория и практика. — К., 2012. 6. Lesly’s handbook of public relations and communications / edited by Philip Lesly, 2007. – 826 р.

Паблік рілейшнз у маркетингу

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.02.E.095
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Балик У.О.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: - Уміння бути критичним та самокритичним для розуміння факторів, які мають позитивний чи негативний вплив на комунікацію, та здатність визначити та врахувати ці фактори в конкретних комунікаційних ситуаціях. - Здатність ефективно використовувати на практиці різні теорії в області навчання та адміністрування. - Знання та розуміння предметної області та розуміння фаху. - Навички використання інформаційних та комунікативних технологій, впровадження комп’ютерних програм та використання існуючих. - Уміння мотивувати людей та рухатися до спільних цілей
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізит: маркетингова політика комунікацій - кореквізити: мистецтво ведення переговорів
Короткий зміст навчальної програми: Паблік рілейшнз у бізнесі. Паблік рілейшнз на підприємстві. Маркетингові дослідження в організації зв’язків з громадськістю для бізнесу. Засоби організації зв’язків з громадськістю у бізнесі. Управління PR-кампаніями у бізнесі. Моделювання процесу комунікативного впливу зв’язків з громадськістю на економічну поведінку ринкових суб’єктів. Іміджелогія у бізнес-ПР. Паблік рілейшнз у конфліктних та кризових ситуаціях.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (100): виконання та захист лабораторних робіт (60%); виконання та захист індивідуальної контрольної роботи (20%); контрольне тестування (20%).
Рекомендована література: 1. Бодуан Ж. П. Управление имиджем компании. Паблик рилейшнз: предмет и мастерство: Пер. с фр. – М.: Консалтинговая группа „ИМИДЖ-контакт”: ИНФРА-М, 2011. 2. Королько В.Г. Паблик рілейшнз. Наукові основи, методика, практика: Підручник, 2-е вид.доп. – К.: Вид.дім „Скарби”, 2011. – 400 с. 3. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Д., Вонг В. Основы маркетинга / Пер. с англ - 2-е европ.изд. - К.; М.; СПб.: Издат. дом. «Вильямс», 2008. -1056с. 4. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент/ Пер. с англ. Под ред. Л.А. Волковой, Ю.Н. Каптуревского. — Спб.: Питер, 2011. — 752 с. 5. Моисеев В.А. Паблик рилейшнз — средство социальной коммуникации. Теория и практика. — К., 2012. 6. Lesly’s handbook of public relations and communications / edited by Philip Lesly, 2007. – 826 р.