Управління маркетингом

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.04.E.121
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Косар Наталія Степанівна к.е.н., ст. викл. Савченко Юлія Теодозіївна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. Проектувати та впроваджувати систему маркетингу на підприємстві, зорієнтовану на зменшення частки незадоволеного попиту. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Поведінка споживача, Управління продажами в сфері інтернет-маркетингу, Менеджмент. Кореквізити: Управління ризиками у маркетингу і логістиці.
Короткий зміст навчальної програми: Сутність і завдання управління маркетингом на підприємстві. Маркетинговий аудит. Основні методи аудиту зовнішнього середовища підприємства в системі управління маркетингом та методи стратегічної оцінки підприємств середнього і малого бізнесу. Системи стратегічного вимірювання результативності бізнесу. Аудит комплексу маркетингу підприємства. Формування місії та маркетингових цілей. Управління попитом на товари. Стратегічне планування та планування маркетингу. Організація маркетингової діяльності. Маркетинговий контроль.
Методи та критерії оцінювання: - опрацювання практичних занять (усне опитування на практичних заняттях; обговорення запитань до ситуаційних вправ; розв’язування задач з використанням методів стратегічного аналізу та маркетингового аналізу) (30%), - підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)
Рекомендована література: 1. Бондаренко В.М. Маркетинговий менеджмент: Навчальний посібник. / В.М. Бондаренко, І.І. Поліщук, В.В. Шарко - Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2016. – 224 с. 2. Корягіна С.В. Маркетинговий аудит. Навч. посібник. / С.В. Корягіна, М.В. Корягін - К.: Центр учбової літератури, 2014. — 320 с. 3. Кочкіна Н. Ю. Управління маркетингом: навч. посіб. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2019. 368 с. 4. Крикавський Є.В. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / Є.В. Крикавський, І.О. Дейнега, О.В. Дейнега, І.Ф. Лорві. –Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 380 с. – (Серія «Світ маркетингу і логістики». – Вип. 8.)

Управління маркетингом (курсовий проєкт)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.01.E.086
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Косар Наталія Степанівна к.е.н., ст. викл. Савченко Юлія Теодозіївна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. Розробляти нові товари та супроводжувати їх розвиток на різних етапах життєвого циклу, приймати ефективні маркетингові рішення щодо споживчих властивостей товару, упакування, оформлення, розробки назви та стилю марки, підвищення сервісу клієнтів на основі аналізу їх потреб та можливостей. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Управління маркетингом. Кореквізити: -
Короткий зміст навчальної програми: Основні завдання управління маркетингом на підприємстві. Етапи проведення маркетингового аудиту та показники, які підлягають аналізу. Викорисання PEST-аналізу в аудиті зовнішнього середовища підприємства. Аудит комплексу маркетингу підприємства. Види маркетингових планів. Процес створення маркетингових організаційних структур. Види маркетингового контролю.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль (100%, залік): виконання і захист курсового проекту.
Рекомендована література: 1. Бондаренко В.М. Маркетинговий менеджмент: Навчальний посібник. / В.М. Бондаренко, І.І. Поліщук, В.В. Шарко - Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2016. – 224 с. 2. Кочкіна Н. Ю. Управління маркетингом: навч. посіб. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2019. 368 с. 3. Крикавський Є.В. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / Є.В. Крикавський, І.О. Дейнега, О.В. Дейнега, І.Ф. Лорві. –Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 380 с. – (Серія «Світ маркетингу і логістики». – Вип. 8.)

Управління маркетингом

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.01.E.084
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Косар Наталія Степанівна к.е.н., ст. викл. Савченко Юлія Теодозіївна
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. Розробляти нові товари та супроводжувати їх розвиток на різних етапах життєвого циклу, приймати ефективні маркетингові рішення щодо споживчих властивостей товару, упакування, оформлення, розробки назви та стилю марки, підвищення сервісу клієнтів на основі аналізу їх потреб та можливостей. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Поведінка споживача (КП), Управління продажами товарів. Кореквізити: Управління ризиками у маркетингу, Управління маркетингом (КП).
Короткий зміст навчальної програми: Сутність і завдання управління маркетингом на підприємстві. Маркетинговий аудит. Основні методи аудиту зовнішнього середовища підприємства в системі управління маркетингом та методи стратегічної оцінки підприємств середнього і малого бізнесу. Системи стратегічного вимірювання результативності бізнесу. Аудит комплексу маркетингу підприємства. Формування місії та маркетингових цілей. Управління попитом на товари. Стратегічне планування та планування маркетингу. Організація маркетингової діяльності. Маркетинговий контроль.
Методи та критерії оцінювання: - опрацювання практичних занять (усне опитування на практичних заняттях; обговорення запитань до ситуаційних вправ; розв’язування задач з використанням методів стратегічного аналізу та маркетингового аналізу) (30%), - підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%)
Рекомендована література: 1. Бондаренко В.М. Маркетинговий менеджмент: Навчальний посібник. / В.М. Бондаренко, І.І. Поліщук, В.В. Шарко - Вінниця: Видавничо-редакційний відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2016. – 224 с. 2. Корягіна С.В. Маркетинговий аудит. Навч. посібник. / С.В. Корягіна, М.В. Корягін - К.: Центр учбової літератури, 2014. — 320 с. 3. Кочкіна Н. Ю. Управління маркетингом: навч. посіб. К.: «НВП «Інтерсервіс», 2019. 368 с. 4. Крикавський Є.В. Маркетинговий менеджмент: навч. посібник / Є.В. Крикавський, І.О. Дейнега, О.В. Дейнега, І.Ф. Лорві. –Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2014. – 380 с. – (Серія «Світ маркетингу і логістики». – Вип. 8.)