Логістика постачання

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.01.E.082
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Гринів Н.Т.
Семестр: 7 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. 2. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. 3. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки. 4. Використовувати загальні принципи та закономірності інтегрованого управління логістичними потоками, розробляти пропозиції щодо формування та удосконалення логістичних систем, здійснювати оцінку економічної ефективності взаємодії з постачальниками на основі SRM-системи. 5. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. 6. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб. 7. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити: Логістика. - кореквізити: Економіка логістики.
Короткий зміст навчальної програми: Основні поняття і термінологія закупівель. Стратегічні аспекти логістики постачання. Дослідження ринку сировини і матеріалів, визначення потреби в матеріально-технічних ресурсах. Управління процедурами замовлень. Управління постачальниками. Організаційно-правові аспекти логістики постачання. Політика в області закупівель (лізинг, комплектні поставки, часткова передоплата, відстрочка платежу тощо). Економічні аспекти та транспортне забезпечення закупівель. Управління запасами в логістиці постачання. Організація постачальницької діяльності. Використання технології лізингу (оренди). Інформаційно-комп'ютерна підтримка управління закупівлями. Закупівлі для державних і муніципальних потреб.
Методи та критерії оцінювання: - поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях (20%), підготовка презентацій (10%). - підсумковий контроль (70%, екзамен): семестровий контроль.
Рекомендована література: 1. Балабанова Л.В., Германчук А.М. Комерційна діяльність: маркетинг і логістика: навч. посіб. К.: Професіонал. 2004. 288 с. 2. Банько В.Г. Логістика: навч. посіб. 2-е вид., переробл. К.: КНТ. 2007. 332 с. 3. Бурсаков А.В., Козлов А.П., Захаров В.А. Основы логистического управления: учеб. пособ. К.: МАУП. 2006. 118 с. 4. Григорак М.Ю., Карпунь О.В., Катерна О.К., Молчанова К.М. Логістика постачання, виробництва і дистрибуції: навч. Посібник. К.: КНАУ, 2017. 364 с. 5. Жарська І.О. Логістика: навч. посіб. Одеса: ОНЕУ, 2019. 209 с. 6. Зінь Е.А., Турченюк М.О. Планування діяльності підприємства. К.: ВД Професіонал. 2004. 320 с. 7. Кальченко А.Г. Логістика: підручник. Мін-во освіти і науки України, КНЕУ ім. Вадима Гетьмана. К.: КНЕУ. 2006. 284 с. 8. Крикавський Є.В. Логістика для економістів. Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2004. 448 с. 9. Крикавський Є.В. Логістичне управління: Підручник. Видавництво НУ «Львівська політехніка», 2005. 684 с. 10. Мороз О.В., Музика О.В. Системні фактори ефективності логістичної концепції постачання на підприємствах: монографія. Вінницький національний технічний ун-т. Вінниця: УНІВЕРСУМ-Вінниця. 2007. 165 с.