Поведінка споживача (курсовий проєкт)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.071
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Таранський Ігор Петрович к.е.н., ст.викл. Рикованова Ірина Сергіївна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, оцінювати ризики прийняття управлінських рішень з метою удосконалення управління процесом продажу. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Поведінка споживача Кореквізити: –
Короткий зміст навчальної програми: Вступ. Особливості поведінки споживачів і організацій-споживачів на ринку товарів і послуг. Вивчення мотивацій споживачів до придбання товару. Аналіз специфіки прийняття споживачами рішень про купівлю. Дослідження поведінки організацій-споживачів. Поведінка покупців на визначеному ринку (послуг, товарів). Характеристика обраного ринку (послуг, товарів). Моделювання поведінки клієнтів (споживачів, покупців). Мотивація клієнтів на обраному ринку. Висновки.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль (100%, залік): виконання і захист курсового проекту.
Рекомендована література: 1. Таранський І.П., Рикованова І.С. Електронний навчально-методичний комплекс «Поведінка споживача», 2020.URL: https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=4276. 2. Поведінка споживача: навч. Посібник / Бабко Н.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Романюк І.А., Квятко Т.М. Харків: ХНТУСГ, 2020. 170 с. 3. Іваненко Л.М., Боєнко О.Ю. Поведінка споживачів : навч.посібник. ДонНУ імені Василя Стуса. – Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2016. 256 с. 4. Замкова Н.Л., Поліщук І.І., Буга Н.Ю., Соколюк К.Ю. Поведінка споживачів : навчальний посібник. Вінниця: Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2018. 200 с.

Поведінка споживача

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.070
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Таранський Ігор Петрович к.е.н., ст.викл. Рикованова Ірина Сергіївна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкта. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології. Аналізувати потреби та можливості споживачів, визначати та застосовувати релевантні концепції поведінки споживачів, збирати інформацію та трансформувати моделі поведінки у відповідні маркетингові стратегії паблік рілейшнз. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Маркетингова цінова політика, Маркетингова товарна політика. Кореквізити: Поведінка споживача (КП), Блок дисциплін за вибором студента.
Короткий зміст навчальної програми: Поняття, структура і сутність поведінки споживачів. Поняття, структура і сутність поведінки споживачів. Чинники зовнішнього впливу на поведінку споживачів. Чинники внутрішнього впливу на поведінку споживачів. Оцінка варіантів перед купівлею. Процес прийняття рішень організаційним споживачем. Поведінкова реакція покупців. Маркетингові інструменти впливу на поведінку споживачів. Кількісні дослідження поведінки споживачів. Якісні дослідження поведінки.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях. Підсумковий контроль (70%, екзамен – письмова (55%) та усна (15%) компоненти).
Рекомендована література: 1. Таранський І.П., Рикованова І.С. Електронний навчально-методичний комплекс «Поведінка споживача», 2020.URL: https://vns.lpnu.ua/course/view.php?id=4276. 2. Поведінка споживача: навч. Посібник / Бабко Н.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Романюк І.А., Квятко Т.М. Харків: ХНТУСГ, 2020. 170 с. 3. Іваненко Л.М., Боєнко О.Ю. Поведінка споживачів : навч.посібник. ДонНУ імені Василя Стуса. – Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2016. 256 с. 4. Замкова Н.Л., Поліщук І.І., Буга Н.Ю., Соколюк К.Ю. Поведінка споживачів : навчальний посібник. Вінниця: Редакційно-видавничий відділ ВТЕІ КНТЕУ, 2018. 200 с.