Маркетинг послуг

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.067
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Васильців Н.М.
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПРН 1. Демонструвати знання та розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності. ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. ПРН 7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію. ПРН 8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища. ПРН 14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. ПРН 17. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології. ПРН 19. Здатність продемонструвати знання основних складових у сфері розроблення маркетингової товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства з урахуванням максимального задоволення потреб споживачів та існуючих ризиків. ПРН 20. Здатність продемонструвати знання особливостей різних видів товарів та послуг, типів ринку та їх впливу на маркетингову діяльність організації. ПРНС 1.3. Використовувати загальні принципи та закономірності інтегрованого управління логістичними потоками, розробляти пропозиції щодо формування та удосконалення логістичних систем, здійснювати оцінку економічної ефективності взаємодії з постачальниками на основі SRM-системи. КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. КОМ 2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію. АіВ 2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб. АіВ 3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: - пререквізити: Маркетинг - кореквізити: Контролінг маркетингу; Маркетинг туристичних послуг; Управління якістю послуг; Пошукова оптимізація сайту SEO; Електронний маркетинг і логістика.
Короткий зміст навчальної програми: Основи маркетингу послуг, сфера послуг, основні поняття. Споживачі послуг, основні моделі оцінки и поведінки споживачів. Послуги, класифікація, поняття, проектування, стандарти якості, контактний персонал. Дослідження діяльності підприємства послуг, маркетингові стратегії. Маркетингові аспекти ціноутворення на ринку послуг. Маркетингова політика просування послуг, управління каналами збуту послуг. Організаційне забезпечення маркетингової діяльності на підприємствах послуг. Оцінка ефективності маркетингової діяльності. Управління попитом у маркетингу послуг, особливості маркетингових комунікацій в сфері послуг. Управління маркетингом послуг.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль - 30%; (розвязування задач, ситуаційних вправ, усне опитування) Підсумковий контроль - 70% (тестування - 60% , усна компонента -10%)
Рекомендована література: 1. Маркетинг у банках: навч.посіб. / Безус Р.М., Курбацька Л.М., Кадирус І.Г., Донських А.С., Воловик Д.В. Дніпро:Журфонд, 2019. 320 с. 2. Грищенко О. Ф. Маркетинг у банку : конспект лекцій. Суми : Сумський державний університет, 2018. 68 с. 3. Іванова Л. О., Семак Б. Б., Вовчанська О. М. Маркетинг послуг : навч.посіб. Львів : Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2018. 508 с. 4. Кузик О. Маркетинг послуг: технології та стратегії: навч. посіб. Львів: Видавництво ЛНУ імені Івана Франка, 2018. 338 с.