Маркетинг неприбуткових організацій
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.M.074
Кількість кредитів: 6.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Білик Ірина Іванівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, обґрунтовувати управлінські рішення на основі використання необхідного аналітичного й методичного інструментарію.
Пояснювати інформацію, ідеї, проблеми та альтернативні варіанти прийняття управлінських рішень фахівцям і нефахівцям у сфері маркетингу, представникам різних структурних підрозділів ринкового суб’єкту
Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
Діяти соціально-відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості.
Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, оцінювати ризики прийняття управлінських рішень з метою удосконалення управління процесом продажу.
Планувати комплекс маркетингу підприємства за результатами дослідження сенсорних, когнітивних та емоційних відповідей покупців.
Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності.
Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб
Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • пререквізити:
• Маркетинг;
• Маркетингові дослідження;
кореквізити:
• Маркетинг послуг;
• Поведінка споживача
Короткий зміст навчальної програми: Сутність та особливості маркетинг неприбуткових організацій. Маркетинг неприбуткових організацій в системі суспільних потреб. Специфіка проведення досліджень в сфері маркетингу неприбуткових організацій. Особливості маркетингового середовища неприбуткових організацій. Товарна політика в системі маркетингу неприбуткових організацій. Цінова та збутова політика маркетингу неприбуткових організацій. Комунікаційна політика маркетингу неприбуткових організацій. Організація планування та контроль маркетингових стратегій.
Методи та критерії оцінювання: - опрацювання практичних занять, усне опитування, розв’язування задач (30%);
- підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%).
Рекомендована література: 1.Борисова, Т.М. Сучасні виклики некомерційним організаціям сфери охорони природного довкілля України / Т.М. Борисова // Вісник Хмельницького національного університету. – 2015. – № 1. – С.174–179.
2.Брик Я.А. Школа волонтерів: Навчальний посібник/ За заг.ред. Г.С.Скитьової [Авторський колектив: Брик Я.А., Говорун Н. В., Дементьєв В.В., Лащук О.М., Мельник О.В., Потій О.В., Скитьова Г.С., Тищенко М.П.] – 166 с.- К: 2016
3. Кузьмінський В.О. Управління неприбутковою організацією: навчальний посібник/ Київ Видавництво "Логос", 2016. —350 с.
4. Мороз Л.А. Маркетинг: Підручник/ Л.А. Мороз, Н.І. Чухрай; за ред. Л.А. Мороз. – 5-те вид., онов. - Львів: Бухгалтерський центр «Ажур», 2010. - 232 с.
5. Окландер М. А., Кірносова М. В. Маркетингова товарна політика: навч. посібник. Львів: ЦУЛ, 2017. 200 с.