Управління продажами в сфері інтернет-маркетингу
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.04.E.115
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Лихолат Світлана Михайлівна
Семестр: 6 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
ПРН 14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення.
ПРН 19. Здатність продемонструвати знання основних складових у сфері розроблення маркетингової товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства з урахуванням максимального задоволення потреб споживачів та існуючих ризиків
ПРНС 4.1. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, оцінювати ризики прийняття управлінських рішень з метою удосконалення управління процесом продажу.
КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності.
КОМ 2. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію.
АіВ2. Виявляти навички самостійної роботи, гнучкого мислення, відкритості до нових знань, бути критичним і самокритичним.
АіВ3. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
Міжнародний маркетинг
Маркетингова товарна політика
Кореквізити:
Управління маркетингом
Інтернет-маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Концептуальні засади управління продажами товарів в сфері інтернет-маркетингу: сучасні тенденції та організація. Інтернет-маркетинг у сфері продажу товарів. Маркетингове, інформаційне та процедурне забезпечення управління продажем товарів. Стратегія та тактика управління продажем товарів.
Прогнозування та планування продажу товарів в інтернет. Управління продажем на промисловому ринку та у сфері послуг із використанням Інтернет-ресурсів. Управління персоналом віртуального торгівельного підприємства. Інтенсифікація комерційних зусиль щодо управління продажем товарів в віртуальному середовищі. Аналіз ефективності продажу товарів із використанням інтернет-маркетингу.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (100%):
виконання практичних завдань (40%)
Розв’язування розрахунково-аналітичних та ситуаційних задач, вирішення проблемних теоретичних питань (30%)
контрольна робота та її захист (30%)
Рекомендована література: 1. Балабанова Л.В., Митрохіна Ю.П. Управління збутовою політикою [Текст] : Навч. посіб. К.: Центр учбової літератури, 2011. 240 с.
2. Кондратюк І. В., Малініна М. Я. Професійні продажі [Текст] : Навчальний посібник / За наук. ред. М. Г. Бойко. Івано-Франківськ: «Лілея-НВ», 2015. 192 с.
3. Котлер Ф. Основы маркетинга [Текст] . Ф. Котлер, П. Амстронг, Д. Сондерс, В. Вонг. М.-СПб. К.: ИД «Вильямс», 2016. 944 с.
4. Крикавський Є.В. Маркетингова політика розподілу [Текст] : навч. посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, А. Чубала. 2-ге вид., зі змінами. Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2012. 260 с.
5. Крикавський Є.В. Маркетингові дослідження [Текст] : Навч. посібник / Є.В. Крикавський, Н.С. Косар, О.Б. Мних, О.А. Сорока. – Львів: Національний університет «Львівська політехніка» (інформаційно-видавничий центр «ІНТЕЛЕКТ» інституту післядипломної освіти), «Інтелект-Захід», 2004. 288 с.
6. Литовченко І.Л. Інтернет-маркетинг [Текст] : навчальний посібник / І.Л. Литовченко, В.П. Пилипчук. К. : Центр учбової літератури, 2008. 184 с.
7. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг [Текст] : Підручник / За ред.. Л.А. Мороз. Львів: Бухгалтерський центр «Ажур»: 2013. 232 с.
8. Пилипчук В. П. Управління продажами [Текст] : навчальний посібник. КНЕУ, 2011. 626 с.
9. Руделіус В. Маркетинг [Текст] : Підручник / В.Руделіус, Л.А. Мороз, Н.Ю. Глинський та ін. К.: Навчально-методичний центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2009. 422 с.