Маркетингова політика комунікацій

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.062
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: кандидат економічних наук, доцент, Мороз Людмила Андріївна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПРН 1. Демонструвати знання та розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності. ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. ПРН 6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. ПРН 7. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію. ПРН 8. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища. ПРН 14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. ПРН 21. Здатність продемонструвати знання у сфері Інтернет-маркетингу. ПРНС 3.1. Здатність організувати процес реалізації товарів з урахуванням сучасних правил та принципів мерчандайзингу. ПРНС 3.4. Планувати та формувати довгострокові відносини з покупцем за допомогою комплексу показників взаємодії з ним, що продукуються в тому числі CRM-системою. КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності АіВ 1. Управління комплексним діями або проектами, відповідальність за прийняття рішень у непередбачуваних умовах. АіВ 2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб АіВ 3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: маркетинг; маркетингові дослідження. Кореквізити: Інтернет-маркетинг Нейромаркетинг Паблік рілейшнз у маркетингу Логістика торгівлі Маркетинг в соціальних мережах (SMM) Управління якістю товарів Мерчандайзинг
Короткий зміст навчальної програми: Комунікації у системі маркетингу. Основи теорії комунікації. Формування комплексу маркетингових комунікацій. Реклама як складова СМК. Зв’язки з громадськістю («паблік рілейшнз»). Прямий маркетинг. Стимулювання збуту. Виставки, ярмарки. Інтегровані маркетингові комунікації на місці продажу. Брендинг.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування. Екзаменаційний контроль (70%): -письмова компонента; -усна компонента.
Рекомендована література: 1. Король І.В. Маркетингові комунікації: навч.-метод. посіб. Умань: Візаві, 2018. 191 с. 2. Маркетинг:підручник / В. Руделіус, Л.А. Мороз, Н.Ю. Глинський та ін. К., 2009. 648 с. 3. Ромат Є.В. , Бучацька І.О., Дубовик Т.В. Зв’язки з громадськістю. К.: КНТЕУ, 2015. 280 с. 4. Маркетингові комунікації: підручник / Н.В. Попова, А.В. Катаєв, Л.В. Базалієва, О.І. Кононов, Т.А. Муха; під загальною редакцією Н.В. Попової. Харків: «Факт», 2020. 315 с.