Маркетингова цінова політика

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.064
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Косар Наталія Степанівна
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Демонструвати знання та розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології. Здатність продемонструвати знання основних складових у сфері розроблення маркетингової товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства з урахуванням максимального задоволення потреб споживачів та існуючих ризиків. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, оцінювати ризики прийняття управлінських рішень з метою удосконалення управління процесом продажу. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Маркетинг Промисловий маркетинг Фінанси, гроші та кредит Кореквізити: Поведінка споживача Міжнародний маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Введення в ціноутворення. Формування цінової політики. Ціна як інструмент маркетингової політики. Система цін та їх класифікація. Фактори маркетингового ціноутворення. Методичні підходи щодо ціноутворення в системі маркетингу. Маркетингові стратегії ціноутворення. Коригування ціни (цінова тактика). Особливості дослідження ринкової кон’юнктури. Ціноутворення в міжнародному маркетингу. Вплив інфляції на процеси ціноутворення. Оцінка помилки і ризику у встановленні цін. Державне регулювання процесів ціноутворення в Україні. Ціноутворення брендів.
Методи та критерії оцінювання: - письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування, розв’язування задач (30%); - підсумковий контроль (70 %, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (70%).
Рекомендована література: 1. Дугіна С.І. Маркетингова цінова політика: навч. посіб. / С.І. Дугіна. – К. : КНЕУ, 2005. – 393 с. 2. Корінєв В.Л., Корецький М.Х., Дацій О.І. Маркетингова цінова політика: навч. посібник. — К.: Центр навчальної і практичної літератури, 2019. - 200 с. 3. Котлер Ф. Основи маркетингу / Ф. Котлер, Г. Армстронг. – К.: Диалектика, 2020. – 880 с. 4. Окландер М.А. Маркетингова цінова політика: навч. посіб / М.А. Окландер, О.П. Чукурна. – К.: Центр учбової літератури, 2020. - 284 с.