Маркетингова товарна політика

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.063
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Мамчин М.М.
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Демонструвати знання та розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію. Застосовувати інноваційні підходи щодо провадження маркетингової діяльності ринкового суб’єкта, гнучко адаптуватися до змін маркетингового середовища. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. Здатність продемонструвати знання основних складових у сфері розроблення маркетингової товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства з урахуванням максимального задоволення потреб споживачів та існуючих ризиків. Здатність продемонструвати знання особливостей різних видів товарів та послуг, типів ринку та їх впливу на маркетингову діяльність організації. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, оцінювати ризики прийняття управлінських рішень з метою удосконалення управління процесом продажу. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб га/або груп осіб. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Прореквізити: Маркетингові дослідження Кореквізити: Поведінка споживача, Маркетингова товарна політика (КП)
Короткий зміст навчальної програми: Ринок товарів і послуг. Товари і послуги в маркетинговій діяльності. Ціна та якість товару. Конкурентоспроможність товару та її показники. Формування попиту на ринку окремого товару. Цільовий ринок товару та методика його вибору. Товарна політика підприємства. Планування нової продукції та розроблення товару. Товарні марки та упакування.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): усне опитування, письмові звіти з лабораторних робіт Підсумковий контроль (70%, екзамен): тестування.
Рекомендована література: 1. Крикавський Є.,Дейнега І., Дейнега О., Патора Р. Маркетингова товарна політика: підручник. Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2012 . 360 с. 2. Іляшенко С.М. Маркетингова товарна політика: підручник. Суми : ВІД «Університетська книга» . 2015. 234с. 3. Окландер М.А., Кірносова М.В. Маркетингова товарна політика: підручник. Київ: Центр учбової літератури. 2020. 246с.

Маркетингова товарна політика (курсовий проєкт)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.066
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доц. Білик І.І., кафедра МЛ
Семестр: 5 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Демонструвати знання та розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології. Здатність продемонструвати знання основних складових у сфері розроблення маркетингової товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства з урахуванням максимального задоволення потреб споживачів та існуючих ризиків. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, оцінювати ризики прийняття управлінських рішень з метою удосконалення управління процесом продажу. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: Маркетингові дослідження; маркетингова товарна політика
Короткий зміст навчальної програми: Маркетингова політика розробки товару. Розробка стратегії нового товару. Визначення ринку збуту для нового товару відповідно до цілей суб'єкта господарювання та потреб споживачів. Розробка концепції потенційних товарів. Оцінка та відбір ідей. Визначення властивостей товару, його маркетингової стратегії, фінансовий прогноз. Розробка торгової марки товару. Проектування ринкового випробування нового товару. Оцінка товару відповідно до потреб покупців.
Методи та критерії оцінювання: • написання курсового проекту (70%) – письмова форма, • контрольний захід (30 %, захист курсового проекту, залік) - усна форма.
Рекомендована література: 1. Косар Н. С. Маркетингові дослідження: підручник / Н. С. Косар, О. Б. Мних, Є. В. Крикавський, С. В. Леонова. – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2018. – 460 c. 2. Котлер Ф. Основи маркетингу / Ф. Котлер, Г. Армстронг. – К.: Диалектика, 2020. – 880 с. 3. Окландер М. А., Кірносова М. В. Маркетингова товарна політика: навч. посібник. Львів: ЦУЛ, 2017. 200 с. 4. Сирохман І. В. Товарознавство продовольчих товарів : підручник / І. В. Сирохман. – Харків : Світ Книг, 2016. – 713 с.