Товарознавство

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.054
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Гринкевич Світлана Степанівна ст. викл. Донець Дмитро Михайлович
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Здатність продемонструвати знання основних складових у сфері розроблення маркетингової товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства з урахуванням максимального задоволення потреб споживачів та існуючих ризиків. Здатність продемонструвати знання особливостей різних видів товарів та послуг, типів ринку та їх впливу на маркетингову діяльність організації. Демонструвати вміння застосовувати міждисциплінарний підхід та здійснювати маркетингові функції ринкового суб’єкта. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. Використовувати загальні принципи та закономірності інтегрованого управління логістичними потоками, розробляти пропозиції щодо формування та удосконалення логістичних систем, здійснювати оцінку економічної ефективності взаємодії з постачальниками на основі SRM-системи. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Попередні: “Економіка підприємства”, Супутні: "Логістика"
Короткий зміст навчальної програми: Теоретичні основи товарознавства. Методологія товарознавства. Класифікація та асортимент товарів. Теоретичні основи формування потреб і споживання. Основи раціонального споживання продовольчих та непродовольчих товарів. Кодування товарів. Якість товарів, її дослідження і оцінка Стандартизація товарів Інформація про Правила маркування харчових продуктів в Україні. Ідентифікація та фальсифікація товарів Основи експертизи товарів. Основи пакування та зберігання товарів.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (100): виконання та захист лабораторних робіт (60%); виконання та захист практичних робіт (20%); контрольне тестування (20%).
Рекомендована література: 1. Електронний навчально-методичний комплекс «Товарознавство» / Гринкевич С.С., Донець Д.М., Тріфонова Ю.І. [Електронний ресурс]. – Режим доступу: htpp: // vns.lp.edu.ua/moodle/course/view.php?id=12652 2. Мельник Т.Ю. Товарознавство [електронне видання]: підручник/ Т.Ю. Мельник – Житомир ДУ «ЖП», 2020. – 364 с. 3. Бірта Г.О. Товарознавство продовольчих товарів : навч. посібник / Г.О. Бірта, Ю.Г. Бургу. – К.: Центр учбової літератури, 2012. – 424 с. 4. Гринкевич С.С. Економіка підприємства: теорія і практикум. Навчально-методичний посібник. Гринкевич С.С., Блонська В.І., Васильців Т.Г. та ін. / За ред. Міценко Н.Г. Львів: «Магнолія. 2006», 2008. – 688с. 5. Артюх, Т.М. Теоретичні основи товарознавства [електронний ресурс]: навчальний посібник / Т.М. Артюх, І.В. Григоренко. - К.: НУХТ, 2014. - 263с.