Статистика

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.059
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Менеджмент організацій
Лектор: доцент Сорочак О.З.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: • аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності; • застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу; • оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень; • виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення; • діяти соціально-відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості; • демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності; • збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, оцінювати ризики прийняття управлінських рішень з метою удосконалення управління процесом продажу; • проектувати та впроваджувати систему маркетингу на підприємстві, зорієнтовану на зменшення частки незадоволеного попиту
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізити: • Міжнародна економіка кореквізити: • Економіко-математичні методи і моделі; • Міжнародний маркетинг
Короткий зміст навчальної програми: Методологічні засади статистики. Статистичне спостереження. Зведення і групування матеріалів статистичного спостереження. Узагальнюючі статистичні показники. Аналіз рядів розподілу. Аналіз концентрації, диференціації та подібності розподілів. Вибірковий метод і перевірка гіпотез. Статистичні методи вимірювання взаємозв’язків. Статистичне вивчення рядів динаміки. Аналіз інтенсивності динаміки. Аналіз тенденцій розвитку та коливань. Індексний метод. Форми подання статистичних відомостей: таблиці, графіки, карти.
Методи та критерії оцінювання: • письмові звіти з лабораторних робіт, усне опитування (40%) • підсумковий контроль (60%, контрольний захід, екзамен): письмово-усна форма (60%)
Рекомендована література: 1. Статистика: конспект лекцій (частина 1) для здобувачів першого рівня вищої освіти спеціальностей 051 «Економіка», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 075 «Маркетинг», 292 «Міжнародні економічні відносини». / Укл.: Л.І. Гальків, О.З.Сорочак – Львів: Видавництво Львівської політехніки, 2019. – 60 с. 2. Матковський С.О., Гальків Л.І., Гринькевич О.С., Сорочак О.З. Статистика: Навчальний посібник, 2-ге вид. – Львів: Новий Світ – 2000, 2011. – 429 с. 3. Матковський С.О., Гринькевич О.С., Сорочак О.З., Гальків Л.І., Прокопович-Павлюк І.В., Статистика підприємств: навчальний посібник, 2-ге вид., переробл. і доповн. К: Алерта, 2013. – 560 с. 4. Уманець Т.В., Пігарєв Ю.Б. Статистика: Навч. посібник. – 2-ге вид., випр. – К.: Вікар, 2016. – 623 с. 5. Статистика: практикум: навч. посібн. / [Матковський С.О., Гальків Л.І., Гринькевич О.С., Сорочак О.З., Васьків С.Ф.]. – Львів: Новий Світ-2000, 2011. – 140 с. 6. Бізнес-статистика: навч. посібник. / [С.О.Матковський, О.С.Гринькевич, М.Л.Вдовин, О.М.Вільчинська, О.Р.Марець, О.З.Сорочак] – К.: Алерта, 2016. – 280 с.