Маркетингові дослідження (курсовий проєкт)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.056
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Мних О.Б., к.е.н., доц. Довгунь О.С.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПРН 1. Демонструвати знання та розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності. ПРН 2. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності. ПРНС 1.1. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, оцінювати ризики прийняття управлінських рішень з метою удосконалення управління процесом продажу. КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. АіВ 2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб. АіВ 3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Маркетингові дослідження
Короткий зміст навчальної програми: Вступ Розділ 1. Формулювання проблеми та визначення цілей маркетингового дослідження 1.1. Процес визначення проблем фірми і розроблення підходу до їх вирішення 1.2. Структуризація проблеми i побудова моделі основних причиннонаслідкових зв?язків 1.3. Формулювання пошукових питань та робочої гіпотези Розділ 2. Планування і організація маркетингового дослідження 2.1 Розробка плану дослідження 2.2. Кабінетні дослідження й аналіз вторинної інформації Розділ 3. Обґрунтування вибору методу дослідження 3.1. Планування польових досліджень 3.2. Формування вибірки Розділ 4. Аналіз маркетингової інформації 4.1. Підготовка анкет для обробки на ЕОМ 4.2. Обробка і аналіз отриманих результатів 4.3. Оцінка похибки результатів дослідження 4.4. Екстраполяція Висновки і рекомендації
Методи та критерії оцінювання: Залік - захист курсового проекту - 100%
Рекомендована література: 1. Маркетингові дослідження: підручник / Н.С. Косар, О.Б. Мних, Є.В. Крикавський, С.В. Леонова. – Львів: Національний університет «Львівська політехніка» , 2018. – 460 с. 2. Маркетингові дослідження». Методичні вказівки до практичних занять для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» спеціальності 06.03050701 «Маркетинг» / Укл.: Мних О.Б., Довгунь О.С., Гайванович Н.В. Львів: НУ «Львівська політехніка», 2016. – 40 с. 3. Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з курсу «Маркетингові дослідження» для студентів першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл.: О.Б. Мних, Н.С. Косар, О.Ю. Бочко, Н.В. Гайванович, О.С. Довгунь, В.Т. Лозинський - Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2019. – 42 с. 4. Мних О.Б., Гайванович Н.В., Лозинський В.Т. Маркетингові дослідження організації: методичні вказівки до курсового проекту «Маркетингові дослідження організації для студ. першого бакалаврського рівня вищої освіти спец. «Маркетинг», Вид.-во НУ «Львівська політехніка», 2018, 40 с. 5. Маркетингові дослідження: підручник / Н.С., Косар, О.Б. Мних, Є.В. Крикавський, С.В. Леонова – Львів: Вид-во Національний університет «Львівська політехніка», 2018. – 460 с. 6. Ілляшенко, С. М. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. / [С.М. Ілляшенко, М.Ю. Баскакова] за ред. С.М. Ілляшенко. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 192 С. 7. Лилик І. В.,Маркетингові дослідження: кейси та ситуаційні вправи. Практикум/ Лилик І. В., Кудирко О. В.. – К.: КНЕУ, 2010. – 313 С. 8. Малхотра Нэреш. Маркетинговые исследования. Практическое руководство /Перев. с англ. / Малхотра Нэреш .- Москва - Санкт-Петербург –Киев, 2002. 9. Світвуд Адель. Маркетингова аналітика/як підкріпити інтуїцію даними/пер. з англ. О. Асташова.-К.: Наш формат, 2019.-152с. 10. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: Підручник. – К.: ТОВ «Лазарит-Поліграф», 2012 – 480 с. 11. Старостіна А.О. Маркетинг: підручник / А. О. Старостіна [та ін.] ; ред. А. О. Старостіна. - К.: Знання, 2009. - 1071 С. 12. Тєлєтов О.С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник - К: Знання України, 2010. - 299 С. 13. Хейг Пол. Маркетинговые исследования глазами заказчика. Изд-во: Баланс-Клуб/ Хейг Пол, Хейг Н., 2006. - 260 С. 14. Черчилль Г. Маркетинговые исследования. – Издание 5/ Черчилль Г., Браун Т. . Изд-во: Питер, 2007.- 704 С. 15. Павловська Л. Д., Павловський Д. В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. – Житомир: Вид. О. О. Євенок, 2017. – 344 с. 16. Решетілова Т.Б. Маркетингові дослідження: підручник : [Електронний ресурс] / Т.Б. Решетілова, С.М. Довгань ; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 357 с URL : http://mk.nmu.org.ua

Маркетингові дослідження

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.052
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Мних О.Б., практичні і лабораторні заняття - к.е.н., доц. Довгунь О.С.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: ПРН 1. Демонструвати знання та розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності. ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. ПРН 6. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. ПРН 9. Оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень. ПРН 14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. ПРН 17. Демонструвати навички письмової та усної професійної комунікації державною й іноземною мовами, а також належного використання професійної термінології. ПРН 18. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності. ПРНС 1.1. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, оцінювати ризики прийняття управлінських рішень з метою удосконалення управління процесом продажу. КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. АіВ 2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб АіВ 3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Статистика, Маркетинг. Кореквізити: Маркетингова політика комунікацій Маркетингова товарна політика Маркетингові дослідження організації (КП)
Короткий зміст навчальної програми: Система маркетингових досліджень. Маркетингова інформація та її підготовка Організація роботи з постачальниками маркетингової інформації Структура і процес маркетингових досліджень Методи збирання маркетингової інформації Визначення місткості ринку та його сегментів Дослідження кон’юнктури ринку Прогнозні дослідження збуту Дослідження конкурентного середовища і конкурентоспроможності товару Методологія дослідження поведінки споживачів Маркетингові дослідження внутрішнього середовища підприємства Маркетингові дослідження бренду Маркетингові дослідження у сфері послуг Цифрові технології та програмні продукти в маркетингових дослідженнях для цілей сегментування ринку і дослідження покупців
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): письмові звіти з практичних робіт і лабораторних робіт, усне опитування; Підсумковий контроль (семестровий екзамен - 70%): тестування (50%), усне опитування (20%).
Рекомендована література: 1. Маркетингові дослідження: підручник / Н.С. Косар, О.Б. Мних, Є.В. Крикавський, С.В. Леонова. – Львів: Національний університет «Львівська політехніка» , 2018. – 460 с. 2. Маркетингові дослідження». Методичні вказівки до практичних занять для студентів освітньо-кваліфікаційного рівня «Бакалавр» спеціальності 06.03050701 «Маркетинг» / Укл.: Мних О.Б., Довгунь О.С., Гайванович Н.В. Львів: НУ «Львівська політехніка», 2016. – 40 с. 3. Методичні рекомендації до виконання лабораторних робіт з курсу «Маркетингові дослідження» для студентів першого (бакалаврського) рівня спеціальності 075 «Маркетинг» / Укл.: О.Б. Мних, Н.С. Косар, О.Ю. Бочко, Н.В. Гайванович, О.С. Довгунь, В.Т. Лозинський - Львів: Видавництво Національного університету «Львівська політехніка», 2019. – 42 с. 4. Мних О.Б., Гайванович Н.В., Лозинський В.Т. Маркетингові дослідження організації: методичні вказівки до курсового проекту «Маркетингові дослідження організації для студ. першого бакалаврського рівня вищої освіти спец. «Маркетинг», Вид.-во НУ «Львівська політехніка», 2018, 40 с. 5. Маркетингові дослідження: підручник / Н.С., Косар, О.Б. Мних, Є.В. Крикавський, С.В. Леонова – Львів: Вид-во Національний університет «Львівська політехніка», 2018. – 460 с. 6. Ілляшенко, С. М. Маркетингові дослідження: Навч. посіб. / [С.М. Ілляшенко, М.Ю. Баскакова] за ред. С.М. Ілляшенко. – К.: Центр навчальної літератури, 2006. – 192 С. 7. Лилик І. В.,Маркетингові дослідження: кейси та ситуаційні вправи. Практикум/ Лилик І. В., Кудирко О. В.. – К.: КНЕУ, 2010. – 313 С. 8. Малхотра Нэреш. Маркетинговые исследования. Практическое руководство /Перев. с англ. / Малхотра Нэреш .- Москва - Санкт-Петербург –Киев, 2002. 9. Світвуд Адель. Маркетингова аналітика/як підкріпити інтуїцію даними/пер. з англ. О. Асташова.-К.: Наш формат, 2019.-152с. 10. Старостіна А.О. Маркетингові дослідження національних і міжнародних ринків: Підручник. – К.: ТОВ «Лазарит-Поліграф», 2012 – 480 с. 11. Старостіна А.О. Маркетинг: підручник / А. О. Старостіна [та ін.] ; ред. А. О. Старостіна. - К.: Знання, 2009. - 1071 С. 12. Тєлєтов О.С. Маркетингові дослідження: навчальний посібник - К: Знання України, 2010. - 299 С. 13. Хейг Пол. Маркетинговые исследования глазами заказчика. Изд-во: Баланс-Клуб/ Хейг Пол, Хейг Н., 2006. - 260 С. 14. Черчилль Г. Маркетинговые исследования. – Издание 5/ Черчилль Г., Браун Т. . Изд-во: Питер, 2007.- 704 С. 15. Павловська Л. Д., Павловський Д. В. Маркетингові дослідження: навч. посіб. – Житомир: Вид. О. О. Євенок, 2017. – 344 с. 16. Решетілова Т.Б. Маркетингові дослідження: підручник : [Електронний ресурс] / Т.Б. Решетілова, С.М. Довгань ; М-во освіти і науки України, Нац. гірн. ун-т. – Електрон. текст. дані. – Дніпропетровськ : НГУ, 2015. – 357 с URL : http://mk.nmu.org.ua