Вступ до фаху "Маркетинг"

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.002
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Євген Крикавський к.е.н., доц. Назар Глинський
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Демонструвати знання та розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності. Здатність продемонструвати знання основних складових у сфері розроблення маркетингової товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства з урахуванням максимального задоволення потреб споживачів та існуючих ризиків. Збирати та аналізувати необхідну інформацію, розраховувати економічні та маркетингові показники, оцінювати ризики прийняття управлінських рішень з метою удосконалення управління процесом продажу. Здатність ефективно застосовувати сучасні маркетингові концепції, принципи та підходи у процесі надання різних видів послуг для визначення напрямків розвитку обраної сфери для постійного професійного розвитку. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб га/або груп осіб. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: --- кореквізити: Вступ до фаху «Маркетинг» (КР), «Маркетинг»
Короткий зміст навчальної програми: Робота з аудиторією в режимі діалогу на тему «Чому Ви обрали саме спеціальність «Маркетинг»? з використанням міні-анкет та їх обговоренням. Сутність маркетингу, його роль і місце в ринковій економіці. Сучасні трансформації навчального процесу у вищих навчальних закладах у світлі приєднання України до Болонського процесу. Структура навчальних планів спеціальності «Маркетинг» на різних кваліфікаційних рівнях та характеристика різних спеціалізацій в межах обраної спеціальності. Становлення і розвиток маркетингу в Україні. Створення Української Асоціації Маркетингу та інших громадських організацій, функціонування яких охоплює різні напрями маркетингової діяльності. Професійні періодичні видання з маркетингу. Роль і місце служби маркетингу на підприємстві. Її взаємозв’язки з іншими структурними підрозділами підприємства. Аналітичні і дослідницькі функції маркетингу. Маркетингові дослідження як база для формування стратегії і тактики маркетингу підприємства. Приєднання УАМ до Європейської асоціації маркетингових досліджень. Участь маркетологів у формуванні, оновленні і оптимізації товарного асортименту підприємства, його ціновій політиці.Виконання функцій дистрибуції і просування продукції на ринку, управління торговими марками. Виконання функцій дистрибуції та просування продукції на ринку Сучасні трансформації концепції маркетингу під впливом процесів інтернаціоналізації і глобалізації ринків та світової фінансової кризи.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%) - виконання та обговорення практичних завдань, усне опитування Підсумковий контроль (70%) – тестування та усне опитування
Рекомендована література: 1. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник / За ред.. Л.А. Мороз. Львів: Бухгалтерський центр «Ажур»: 2010. 232 с. 2. Рашкевич Ю.М. Болонський процес та нова парадигма вищої освіти: Монографія. Львів: Вид-во Львівської політехніки: 2014. 168 с. 3. Маркетинг: підручник / В. Руделіус, Л. Мороз, Н. Глинський та ін.; ред. упор. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова. 2-е вид. Київ : Навч.-метод. Центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008 . 580с. 4. Маркетинг. Навчальний посібник. За заг.ред. проф. Старостіної А.О. Київ : «НВП «Інтерсервіс», 2018. 216 с.

Вступ до фаху "Маркетинг" (курсова робота)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.008
Кількість кредитів: 2.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: д.е.н., проф. Євген Крикавський к.е.н., доц. Назар Глинський
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Демонструвати знання та розуміння теоретичних основ та принципів провадження маркетингової діяльності. Аналізувати і прогнозувати ринкові явища та процеси на основі застосування фундаментальних принципів, теоретичних знань і прикладних навичок здійснення маркетингової діяльності. Визначати функціональні області маркетингової діяльності ринкового суб’єкта та їх взаємозв’язки в системі управління, розраховувати відповідні показники, які характеризують результативність такої діяльності. Відповідати вимогам, які висуваються до сучасного маркетолога, підвищувати рівень особистої професійної підготовки. Демонструвати відповідальність у ставленні до моральних, культурних, наукових цінностей і досягнень суспільства у професійній маркетинговій діяльності. Здатність продемонструвати знання основних складових у сфері розроблення маркетингової товарної, цінової, збутової та комунікаційної політики підприємства з урахуванням максимального задоволення потреб споживачів та існуючих ризиків. Здатність продемонструвати знання особливостей різних видів товарів та послуг, типів ринку та їх впливу на маркетингову діяльність організації. Здатність ефективно застосовувати сучасні маркетингові концепції, принципи та підходи у процесі надання різних видів послуг для визначення напрямків розвитку обраної сфери для постійного професійного розвитку. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. Здатність ефективно формувати комунікаційну стратегію. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб га/або груп осіб. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: Вступ до фаху «Маркетинг» кореквізити: –
Короткий зміст навчальної програми: Вступ. .Теоретично-аналітичний розділ згідно обраної тематики. Сучасні вимоги щодо професійно-кваліфікаційної характеристика фахівця з маркетингу, його роль у забезпечення ефективної діяльності підприємства в умовах конкурентного середовища. Організаційно-функціональне забезпечення маркетингової діяльності підприємства. Висновки.
Методи та критерії оцінювання: Підсумковий контроль (100%, залік): виконання і захист курсової роботи
Рекомендована література: 1. Мороз Л.А., Чухрай Н.І. Маркетинг: Підручник / За ред.. Л.А. Мороз. Львів: Бухгалтерський центр «Ажур»: 2010. 232 с. 2. Маркетинг: підручник / В. Руделіус, Л. Мороз, Н. Глинський та ін.; ред. упор. О.І. Сидоренко, Л.С. Макарова. 2-е вид. Київ : Навч.-метод. Центр «Консорціум із удосконалення менеджмент-освіти в Україні», 2008 . 580с. 3. Маркетинг. Навчальний посібник. За заг.ред. проф. Старостіної А.О. Київ : «НВП «Інтерсервіс», 2018. 216 с. 4. Котлер Ф., Катараджая Г., Сетьяван І. Маркетинг 4.0 Від традиційного до цифрового. Київ : КМ-БУКС. 2018. 208 с.