Українська мова (за професійним спрямуванням)

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.007
Кількість кредитів: 3.00
Кафедра: Українська мова
Лектор: канд. філол.наук, доц. Теглівець Юлія Володимирівна
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Вивчення навчальної дисципліни передбачає формування у студентів необхідних компетентностей: - інтегральної: ІНТ. Здатність вирішувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми у сфері маркетингової діяльності або у процесі навчання, що передбачає застосування відповідних теорій та методів і характеризується комплексністю та невизначеністю умов. - загальних: · ЗК1. Здатність реалізувати свої права і обов’язки як члена суспільства, усвідомлювати цінності громадянського (вільного демократичного) суспільства та необхідність його сталого розвитку, верховенства права, прав і свобод людини і громадянина в Україні; · ЗК2. Здатність зберігати та примножувати моральні, культурні, наукові цінності і досягнення суспільства на основі розуміння історії та закономірностей розвитку предметної області, її місця у загальній системі знань про природу і суспільство та у розвитку суспільства, техніки і технологій, використовувати різні види та форми рухової активності для активного відпочинку та ведення здорового способу життя; · ЗК3. Здатність до абстрактного мислення, аналізу та синтезу; · ЗК4. Здатність вчитися і оволодівати сучасними знаннями; · ЗК 5. Визначеність і наполегливість щодо поставлених завдань і взятих обов’язків; · ЗК 7. Здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях. - фахової: · ФКПС 3.4. Уміння організовувати якісне обслуговування клієнта у сфері торгівлі, використовувати CRM-систему як інструмент побудови довгострокових відносин з покупцем. Програмні результати навчання · ПРН 3. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу. · ПРН 14. Виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення. · ПРН 15. Діяти соціально-відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості. · ПРНС 3.3. Здатність організовувати ефективний процес взаємодії з контрагентами відповідно до міжнародного досвіду функціонування системи управління якістю послуг. · КОМ 1. Донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності. · АіВ 2. Відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб. · АіВ 3. Здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Кореквізити: Історія державності та культури України
Короткий зміст навчальної програми: Дисципліна передбачає вивчення стилістично-практичних аспектів сучасної української літературної мови. Студенти вчаться реалізовувати вимоги Конституції України та інших законодавчих актів щодо державності української мови і використання її у професійному спілкуванні; набувають навичок нормативної писемної та усної комунікації державною мовою, опановують основні засади культури мовлення, норми української літературної мови; вчаться логічно та грамотно висловлювати думки в процесі професійного спілкування.
Методи та критерії оцінювання: іспит, поточний контроль – 40 балів, екзаменаційна робота 60 балів.
Рекомендована література: 1) Вознюк Г. Л., Булик-Верхола С. З., Василишин І. П., Гнатюк М. В., Ментинська І. Б., Шмілик І. Д. Українська мова (за професійним спрямуванням). За новою програмою: навч. посібник-практикум. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2020. 324 с. 2) Микитюк О. Культура мовлення: особливості, завдання, цікавинки: навч. посібник. 2-е вид., доповн. і випр. Львів: Вид-во Львівської політехніки, 2017. 236 с. 3) Середницька А.Я., Куньч З.Й. Українська мова за професійним спрямуванням: Навч. посіб. / За ред. канд. філол. наук Г. Л. Вознюка. К.: Знання, 2010. 211 с. 4) Фаріон І. Мовна норма: пошук істини: навч. посібник. Івано-Франківськ: Місто НВ, 2017. 255 с.