Інформатика

Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.004
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Обчислювальна математика та програмування
Лектор: Доцент кафедри ОМП Глинський Я. М.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Програмні результати навчання: Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити: Кореквізити: • Маркетинг, Статистика, Бухгалтерський облік, Економіко-математичне моделювання
Короткий зміст навчальної програми: Поняття інформації та даних, сучасні операційні системи комп’ютерів, програмне забезпечення комп’ютерів і робочого місця економіста та банківського працівника: текстові редактори, електронні таблиці, бази даних, презентації; технології інформаційного моделювання і проектування, методи і засоби опрацювання і візуалізації даних; інтернет-технології в навчанні та в різних сферах економіки.
Методи та критерії оцінювання: Лабораторні роботи - 34 балів, Розрахунково-графічні роботи – 16 балів, іспит - 50 балів.
Рекомендована література: 1. Глинський Я.М. Інформатика. Практикум з інформаційних технологій – Тернопіль: Підручники і посібники, 2014. – 304 с. 2. Глинський Я.М., Ряжська В.А. Інтернет. Сервіси, HTML, WEB-дизайн. Навч. посібник. Львів, 2009. – 240 с. 3. Глинський Я.М. Інформатика. Основи алгоритмізації і програмування. Навч. посібник – Львів, СПД Глинський, 2011. – 272 с. 4. Глинський Я.М. Інформатика. Віртуальне навчальне середовище ВНС НУ ЛУ: Бакалаврат, 1-й курс. Фінанси і банківська справа 5. Youtube - канал ЯрославГлинський