Інформатика
Спеціальність: Маркетинг
Код дисципліни: 6.075.00.O.004
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Обчислювальна математика та програмування
Лектор: Доцент кафедри ОМП Глинський Я. М.
Семестр: 1 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: Програмні результати навчання: Використовувати цифрові інформаційні та комунікаційні технології, а також програмні продукти, необхідні для належного провадження маркетингової діяльності та практичного застосування маркетингового інструментарію. Застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: Пререквізити:
Кореквізити:
• Маркетинг, Статистика, Бухгалтерський облік, Економіко-математичне моделювання
Короткий зміст навчальної програми: Поняття інформації та даних, сучасні операційні системи комп’ютерів, програмне забезпечення комп’ютерів і робочого місця економіста та банківського працівника: текстові редактори, електронні таблиці, бази даних, презентації; технології інформаційного моделювання і проектування, методи і засоби опрацювання і візуалізації даних; інтернет-технології в навчанні та в різних сферах економіки.
Методи та критерії оцінювання: Лабораторні роботи - 34 балів,
Розрахунково-графічні роботи – 16 балів,
іспит - 50 балів.
Рекомендована література: 1. Глинський Я.М. Інформатика. Практикум з інформаційних технологій – Тернопіль: Підручники і посібники, 2014. – 304 с.
2. Глинський Я.М., Ряжська В.А. Інтернет. Сервіси, HTML, WEB-дизайн. Навч. посібник. Львів, 2009. – 240 с.
3. Глинський Я.М. Інформатика. Основи алгоритмізації і програмування. Навч. посібник – Львів, СПД Глинський, 2011. – 272 с.
4. Глинський Я.М. Інформатика. Віртуальне навчальне середовище ВНС НУ ЛУ: Бакалаврат, 1-й курс. Фінанси і банківська справа
5. Youtube - канал ЯрославГлинський