Економіко-математичні методи і моделі

Спеціальність: Облік і оподаткування
Код дисципліни: 6.071.00.O.055
Кількість кредитів: 4.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент Кузяк В.В.
Семестр: 4 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: 1) застосовувати набуті теоретичні знання для розв’язання практичних завдань у сфері маркетингу; 2) оцінювати ризики провадження маркетингової діяльності, встановлювати рівень невизначеності маркетингового середовища при прийнятті управлінських рішень; 3) виконувати функціональні обов’язки в групі, пропонувати обґрунтовані маркетингові рішення; 4) діяти соціально-відповідально та громадсько свідомо на основі етичних принципів маркетингу, поваги до культурного різноманіття та цінностей громадянського суспільства з дотриманням прав і свобод особистості; 5) управляти продажами у сфері товарів та послуг, просувати торгову марку у мережі Інтернет, використовувати можливості та засоби нових інформаційних технологій для підвищення ефективності збутових зусиль підприємства; 6) планувати та формувати довгострокові відносини з покупцем за допомогою комплексу показників взаємодії з ним, що продукуються CRM-системою; 7) донесення до фахівців і нефахівців інформації, ідей, проблем, рішень та власного досвіду в галузі професійної діяльності; 8) відповідальність за професійний розвиток окремих осіб та/або груп осіб; 9) здатність до подальшого навчання з високим рівнем автономності
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: • пререквізити: Статистика; • кореквізити: Інформаційні системи і технології в маркетингу.
Короткий зміст навчальної програми: Концептуальні аспекти математичного моделювання економіки. Принципи побудови економетричних моделей. Лінійні моделі множинної регресії. Узагальнені економетричні моделі. Економетричні моделі динаміки. Оптимізаційні економіко-математичні моделі. Задача лінійного програмування та методи її розв’язування. Цілочислове програмування. Нелінійні оптимізаційні моделі економічних систем. Аналіз та управління ризиком в економіці.
Методи та критерії оцінювання: • поточний контроль (40%): виконання та захист лабораторних робіт; • підсумковий контроль (60%): екзамен, письмова (55 %) та усна компоненти (5%).
Рекомендована література: • Вітлінський В. В., Терещенко Т. О., Савіна С. С. Економіко-математичні методи та моделі: оптимізація: навч. посібник. Київ, 2016. 303 с. • Економіко-математичне моделювання: Навч. посібник / За ред. О. Т. Іващука. – Тернопіль: ТНЕУ «Економічна думка», 2008. – 704 с. • Економіко-математичне моделювання: Навч. посібник / [Р.В. Фещур, В.П. Кічор, І.Я. Олексів та ін.]. – Львів: Бухгалтерський центр «Ажур», 2010. - 340 с. • Економіко-математичні методи та моделі: Навч. посібник. / За заг. ред. В.М. Мацкул - Одеса: ОНЕУ, 2018.- 404 с. • Островський П.І., Гострик О.М., Добрунік Т.П., Радова О.В. Моделювання економічних процесів: навч. посіб. Одеса, 2012. 132 с.