Маркетинг

Спеціальність: Облік і оподаткування
Код дисципліни: 6.071.00.O.019
Кількість кредитів: 5.00
Кафедра: Маркетинг і логістика
Лектор: к.е.н., доцент, доцент Шандрівська О. Є.
Семестр: 3 семестр
Форма навчання: денна
Результати навчання: У результаті вивчення модуля студент повинен: - розуміння сутності та основних принципів маркетингу; - знання основних складових маркетингового середовища та маркетингової інформаційної системи підприємства, основних типів ринків, сутності та основних принципів їх сегментації, основних факторів, які впливають на поведінку покупця, основних функцій управління маркетинговою діяльністю підприємства; - уміння оцінити місткість ринку та сегментувати його, позиціонувати товар на ринку, дослідити фактори, які впливають на прийняття рішення про закупівлю товару; - уміння розробити комплекс маркетингу підприємства; - уміння працювати самостійно або в групі; - уміння презентувати результати власної роботи.
Необхідні обов'язкові попередні та супутні навчальні дисципліни: пререквізит: «Менеджмент», «Мікроекономіка». кореквізити: «Міжнародна економіка».
Короткий зміст навчальної програми: Сутність маркетингу і його сучасна концепція, система і характеристики сучасного маркетингу, маркетингові дослідження, маркетингова товарна політика, маркетингова цінова політика, маркетингова політика комунікацій, маркетингова політика розподілу, управління маркетинговою діяльністю.
Методи та критерії оцінювання: Поточний контроль (30%): робота на практичних заняттях, усне опитування. Підсумковий контроль (70 %, екзамен): семестровий контроль.
Рекомендована література: 1.Балацький Є. О., Бондаренко А. Ф. Маркетинг: навч. посібник/ Є. О. Балацький , А. Ф. Бондаренко. Суми: ДВНЗ «УАБС НБУ», 2015. - 397 с. 2. Петруня Ю. Є., Петруня В. Ю. Маркетинг: навч. посібник./ Ю. Є. Петруня, В. Ю. Петруня . Дніпропетровськ: Університет митної справи та фінансів, 2016. - 362 с. 3. Сенишин О. С., Кривешко О. В. Маркетинг : навч. посібник/ О. С. Сенишин , О. В. Кривешко. Львів : Львівський національний університет імені Івана Франка, 2020. - 347 с.