Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)

3.191.00.00 Архітектура та містобудування (освітньо-наукова програма)
Кваліфікація: Магістр з архітектури та містобудування
Рік вступу: 2022
Форма навчання: денна
Тривалість програми: 1 рік 9 місяців
Інститут: Інститут архітектури та дизайну
Кількість кредитів: 120 кредитів ЄКТС
Рівень кваліфікації відповідно до Національної рамки кваліфікацій, Європейської рамки кваліфікацій для навчання впродовж життя: Cьомий рівень НРК (другий цикл РК ЄПВО, сьомий рівень ЄРК)
Галузь знань: Архітектура та будівництво
Конкретні механізми визнання попереднього навчання: За умови, що попередній рівень отримано в іншій країні, необхідна нострифікація, яка проводиться Львівською політехнікою.
Вимоги та правила щодо отримання кваліфікації, вимоги щодо виконання навчальної програми: Диплом бакалавра
Програмні результати навчання: Знання 1.Застосовувати отримані знання з теоретичних й методичних основ навчання та фахової підготовки архітекторів, зокрема урбаністів та реставраторів, при організації навчального процесу. 2.Застосовувати у архітектурній практиці методики використання можливостей різних видів матеріалів (зокрема нетрадиційних та вторинних), а також інноваційних методів і технологій. 3.Аналізувати принципи проектування об’єктів архітектури та містобудування і реставрації з урахуванням функціональних, естетичних та конструктивних вимог. 4.Орієнтуватися в сучасному розмаїтті програмного забезпечення та апаратних засобів, використовувати знання і навики роботи з професійним комп’ютерним забезпеченням. 5.Застосовувати комплексні методики проведення повноцінного передпроектного аналізу та інвентаризації і враховувати всі важливі фактори у формуванні проектної концепції. 6.Володіти достатніми знаннями основ економіки та управління проектами в галузі послуг з проектування, та втіленні архітектурних та реставраційних проектів, експлуатації будівель та споруд і їхнього інженерного забезпечення. 7.Володіти необхідними знаннями, обсяг яких буде достатнім, щоб успішно організовувати та виконувати наукові дослідження, звіти та проекти в обраній спеціалізації та галузях суміжних з спеціальністю «архітектура та містобудування», та фахово репрезентувати результати професійної діяльності. 8.Знати та розуміти наукові принципи, що лежать в основі спеціальності "архітектура та містобудування", використовувати новітні енергоощадні підходи, технології та конструкції. Уміння 1.Генерувати та просувати нові ідеї (креативність). 2.Формулювати мету і вирішувати завдання розвитку архітектури та містобудування. 3.Враховувати психологічні особливості та мотивації членів творчих та наукових колективів у вирішенні поставлених завдань, ефективно використовувати як індивідуально, так і у складі команди. 4.Використовувати доречні моделі поведінки при спілкуванні з представниками інших професійних груп, замовників, виконавців та експертів з інших галузей знань та видів професійної діяльності. 5.Застосовувати знання для вирішення наукових завдань синтезу та аналізу проблематики в архітектурі та містобудуванні. 6.Вирішувати функціонально-ужиткові, функціональні, інженерні, та технологічні проблеми з врахуванням безпеки і комфорту при використанні об’єктів, в тому числі для неповносправних і маломобільних груп населення. 7.Формулювати завдання, здійснювати теоретичні та експериментальні дослідження та аналізувати їх результати та впровадження. 8.Розраховувати, проектувати, досліджувати ринкові тенденції, проводити маркетинговий аналіз, виводити на ринок нові продукти в будівництві та реставрації. 9.Здійснювати пошук інформації в різнохарактерних джерелах для вирішення задач в галузі архітектури та містобудування. 10.Вдало поєднувати теорію і практику, а також приймати рішення та виробляти стратегію діяльності для вирішення завдань галузі архітектури та містобудування з урахуванням загальнолюдських цінностей, суспільних, державних та виробничих інтересів. 11.Виконувати відповідні дослідження та застосовувати дослідницькі навички в галузі архітектури та містобудування. 12.Критично оцінювати отримані результати діяльності та аргументовано захищати прийняті наукові, проектні та кадрові рішення. 13.Використовувати на практиці знання, застосовувати методичний інструментарій пізнання, аналізувати отримані результати досліджень в контексті існуючих усталених та перспективних теорій, робити відповідні висновки. Комунікація 1.Уміння спілкуватися, включаючи усну та письмову комунікацію українською мовою та принаймні однією із поширених європейських мов. 2.Уміння описувати результати наукових досліджень в публікаціях у вітчизняних спеціалізованих виданнях. 3.Здатність використання різноманітних методів, зокрема сучасних інформаційних технологій, для ефективного спілкування на професійному та соціальному рівнях. Автономія і відповідальність 1.Здатність адаптуватись до нових ситуацій та самостійно приймати відповідальні рішення. 2.Здатність усвідомлювати необхідність навчання впродовж усього життя з метою поглиблення набутих та здобуття нових фахових знань. 3.Здатність відповідально ставитись до виконуваної роботи, самостійно приймати рішення, досягати поставленої мети з дотриманням вимог професійної етики. 4.Здатність демонструвати розуміння основних екологічних засад, охорони праці та безпеки життєдіяльності та їх застосування.
Академічна мобільність: На основі двосторонніх договорів між НУЛП та вищими навчальними закладами зарубіжних країн-партнерів
Керівник освітньої програми, контактна особа: Проф., д.т.н. Габрель Микола Михайлович
Доступ до подальшого навчання: Здобуття третього (освітньо-наукового /освітньо-творчого) рівня